فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی لیلا آندرواژ زهرا سکینی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده سیده عالمه حسینی پیمان ولی پور دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی رسول آروین حامد محمدی نژاد حسن رمضانی صبور دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی محمد حسین صالحی پرویز سعیدی مریم بخاراییان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاههای پرورشاندام مشهد سید محمد حسین حسینی روش امیر مقدم دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار فاطمه رضائی راد محمدباقر پورنجف زاده اردکانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - عوامل حیاتی مؤثر بر اعتماد پس از استفاده و تأثیر آن بر قصد استفاده مستمر شهروندان از خدمات الکترونیکی در آزمایشگاههای تهران غلامرضا سلیمانی مهناز بهرامی کیا دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - رابطه بین حمایت نرمافزاری از توانائیهای شرکت ﺑﺎ عملکرد شرکت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺍﺭزﺵ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ فاطمه هوشنگی الهه معصومی