• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 2
  • شماره1 دوره2
  • 1
    شماره 1 دوره 2 بهار 1402

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری)
        مهدی نعیمی نظام آباد حسین وظیفه دوست
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تعیین نقش برند بر رابطه بین فرهنگ مصرف کننده و تبلیغات دهان به دهان
        فریدون امیدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - اهمیت نگرانی درباره حریم خصوصی در بازاریابی اجازه ای
        زهرا محمدزاده اماموردیخان علیرضا فرخ بخت فومنی رحمتعلی صابری حقایق
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان
        ریحانه خیزاب مریم رستمی جام خانه مجید نصیری راضیه خیزاب
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - شناسایی الگوهای ذهنی مصرف‌کنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی
        رامین باقری مهدی نعیمی نظام آباد عبدالعزیز پقه
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - تأثیر استراتژی‌های برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور
        عباس قائدامینی هارونی مهرداد صادقی ده چشمه سمانه کلدانی غلام رضا مالکی فارسانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی اثر‌بخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژی‌های کسب و کار در صنایع غذایی ایران
        جاوید احمدی فرزانه خلیلی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - راهبردهای توسعه حمل‌ونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابت‌پذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور
        سروش عروجی محمد حسین شوکت پور
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود