معرفي نشريه
علمی
براساس نتایج دهمین دوره ارزیابی نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در شهریورماه سال 1402،
فصلنامه مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی
به رتبه + A ارتقاء یافت و اخذ پذیرش و چاپ مقالات مستخرج از رساله دانشجویان دوره دکتری تخصصی
در این فصلنامه حائز 3 نمره خواهد بود.
---------------------------------------------------------------------------
براساس دستورالعمل اجرایی حمایت مالی نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به شماره 62815/10مورخ 10/04/ 1398مقرر گردید در صورت تأیید اولیه توسط سردبیر؛ بابت ارسال هر مقاله جهت داوری مبلغ 3,000,000ریال (سیصد هزار تومان) و پس از تأیید نهایی، مبلغ 6,000,000 ریال (ششصد هزار تومان) دیگر جهت چاپ مقاله از مولفان محترم دریافت گردد. (لازم به ذکر است در صورتی که مقاله از طرف داوران محترم مردود اعلام شود مبلغ 3,000,000ریال اولیه قابل بازگشت به مولف نخواهد بود.)
لطفاً هزینههای داوری و انتشار مقالات را به شماره شبا IR47-0170-0000-0022-6878-8720-09 بنام سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واریز نموده و سپس فیش واریزی را بارگزاری و به فصلنامه ارسال نمایید. با تشکر
نکته : به استحضار می رساند با توجه به سیاست کلی نشریه مبنی بر ایجاد فرصت برای کلیه دانش پژوهان عزیز، تا اطلاع ثانوی از بررسی مقالات ارسالی توسط نویسندگان تکراری (Multiple submission) معذوریم. نویسندگان و پژوهشگران گرامی توجه نمایند که این نشریه از بررسی مقالاتی که نویسنده آنها، مقاله در حال داوری یا در نوبت چاپ دارد یا مقاله او در یکی از شماره های سال جاری چاپ شده است، معذور می باشد .
سخن سردبیر
کمیت و کیفیت مجلات علمی منتشر شده، به عنوان یکی از شاخصهای توسعهیافتگی و اعتبار علمی هر کشوری محسوب می شود. مجلات علمی از ابزارهای مهم ارتباطی مجامع علمی و تحقیقاتی با حوزه صنعت و تولید می باشد. ارتباط تنگاتنگ مجلات علمی با نهاد دانشگاه، پژوهش و صنعت سبب می شود مجلات علمی به طرح مباحث و مسائل در سطح موسسات و سازمانها و همچنین در سطح کلان جامعه بپردازند.
پیشرفت روزافزون دانش بازاریابی، ضرورت ارائه نتایج حاصل از پژوهشها و تحقیقات بازاریابی برای استفاده محققان و علاقهمندان را ایجاب کرده است. در این راستا فصلنامههای علمی و پژوهشی، نقش کلیدی و اساسی در نشر و ارتقای سطح این پژوهشها و نیز ایجاد بستر مناسب برای توسعه ارتباط میان پژوهشگران عرصه بازاریابی داشته اند. مجوز فصلنامه مطالعات میان رشته ای بازاریابی با عنایت خداوند و همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در سال1400 اخذ و راه اندازی شده است. این فصلنامه ناشر یافتههای پژوهشگران و محققان کشور می باشد و در راه کسب مرجعیت علمی تلاش میکند؛ از اینرو از همه متخصصان، محققان و دانشجویان عرصه بازاریابی دعوت میشود که با ارسال مقالات علمی خود، ما را یاری نمایند.
شایسته است که از همکاری پژوهشگران و داوران محترم، حمایتهای اعضای محترم هیات تحریریه و تلاشهای همکاران و همه دست اندرکاران تهیه و انتشار فصلنامه تشکر و قدردانی ویژه را داشته باشم. امید است بتوانیم بستر مناسبی را برای ارائه و انتشار هرچه بهتر تحقیقات و دستاوردهای پژوهشگران عزیز فراهم نماییم و تلاش امروز ما بتواند راهی برای نزدیکی به مرزهای دانش فراهم آورد و آیندگان از خرمن (نتایج) آن بهره مند شوند.
دکتر حسین وظیفه دوست
سردبیر فصلنامه مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی
براساس مصوبه بیست و هشتمین جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی مورخ 1400/07/26 با راه اندازی نشریه با عنوان مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی موافقت گردید.
هدف فصلنامه مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی، فراهم کردن محیطی علمی برای پژوهشگران در حوزه بازاریابی و مباحث بین رشته ای مرتبط به عنوان یک منبع علمی برای تولید، اشاعه و معرفی یافتهها و نتایج پژوهشهای علمی می باشد. امید است که این فصلنامه باعث ارتقای سطح علمی پژوهشگران این حوزه گردد.
این فصلنامه به منظور نیل به این هدف، از پژوهشگران درخواست می نماید که مقالات معتبر و چاپ نشده خود را برای فرآیند داوری و چاپ به این فصلنامه ارسال نمایند. فصلنامه مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی با احترام به قوانین اخلاق حرفهای در نشریات و الزام و التزام به رعایت آنها از آییننامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی مینماید.
نشریه از منشور اخلاقی COPE تبعیت می کند.
نویسندگان محترم لطفا قبل از ثبت و ارسال مقاله، راهنمای نویسندگان را مطالعه نمایند.
رعایت شرایط و ضوابط فصلنامه الزامی است.
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - شناسایی و ارزیابی مدل کمپین ارتباطی با تکیه بر تبلیغات
مریم شبابی ، سینا نعمتی زاده * ، نسیم نعمتی زادهشماره 4 , دوره 3 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - نقش فینتک در تحول مشتری مداری در صنعت بانکداری ایران
غزاله اسودی ، حسین وظیفه دوست * ، علیرضا روستا ، پریوش جعفریشماره 4 , دوره 3 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - طراحی مدل مدیریت تجربه دیجیتال مشتریان در صنعت بانکداری با رویکرد تئوری دادهبنیاد
خان محمد میلانلو ، محمود محمدیان * ، مهدی نعیمی نظامآبادشماره 4 , دوره 3 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - تاثیر تحول دیجیتال بر عملکرد بانکهای بورسی ایران
علی کی لانی ، افسانه اوضاعی * ، حسن کوهیشماره 4 , دوره 3 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - ارائه مدل پیش بینی رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات چرمی با رویکرد NLP
حمیده سیفی شجاعی ، مرتضی محمودزاده * ، حسین بوداقی خواجه نوبر ، ناصر فقهی فرهمندشماره 4 , دوره 3 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - تاثیر بازاریابی دوستدار محیط زیست بر عملکرد استارت آپهای حوزه انرژی
مریم حسینی * ، یاسر فیضیشماره 4 , دوره 3 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - ارائه الگوی راهبردی شخصیت برند: رهیافت فراترکیب
حمید رضا الماسی تبار ، فرشید نمامیان *شماره 4 , دوره 3 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - طراحی مدل اجرای خط مشی های عمومی مبتنی بر مدیریت دانش و کارآفرینی با رویکرد بهره وری و بازاریابی سازمانی
مجتبی بلوچی ، شهین شرفی * ، حمید اکاتی ، زهرا انجم شعاع ، حجت طالبیشماره 4 , دوره 3 , زمستان 1403
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی
کاظم مهری * ، مهرداد رحیمیان ، بهمن قارداشیشماره 1 , دوره 3 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
غلامرضا شهبازی ، سلیمان ایرانزاده * ، باقر عسکرنژاد نوریشماره 1 , دوره 3 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - رابطه بین حمایت نرمافزاری از توانائیهای شرکت ﺑﺎ عملکرد شرکت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺍﺭزﺵ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ
فاطمه هوشنگی * ، الهه معصومیشماره 2 , دوره 2 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو
علی اصغر پورتیمور ، سهیلا زرین جوی الوار * ، فریدون امیدیشماره 3 , دوره 2 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری
نصرت اله شادنوش * ، محمد علی کرامتی ، معصومه غفوریشماره 2 , دوره 1 , پاییز 1401 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند
احسان صفائی * ، سید مرتضی غیور باغبانی ، مرتضی رجوعی ، تکتم پیش فنگشماره 3 , دوره 1 , زمستان 1401 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی
سید محمد صادق شعاعی آستانه ، امیر رحیم پور * ، علی حسین زادهشماره 3 , دوره 2 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک
بهمن ناروئی * ، حسین حکیم پور ، مهدی محمودزاده واشان ، محمد محمدیشماره 3 , دوره 1 , زمستان 1401 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - تاثیر خودکارآمدی کارآفرینی بر قصد کارآفرینی استراتژیک با نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری ادراک شده و نگرش نسبت به کارآفرینی
مجتبی مالکی * ، علی اکبر جوکارشماره 2 , دوره 1 , پاییز 1401 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی
هادی قدیمی ، حسین وظیفه دوست * ، ,وحیدرضا میرابیشماره 3 , دوره 2 , پاییز 1402