مالکی.مجتبی
تاثیر خودکارآمدی کارآفرینی بر قصد کارآفرینی استراتژیک با نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری ادراک شده و نگرش نسبت به کارآفرینی
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
محمودزاده.مهدی
ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
معروفی.فخرالدین
طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
مقدس شرق.عمار
بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
منتظری.زینب
رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
مهران.الناز
تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
میر.علی
طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]