ع

  • عرب.علی بررسی رابطه بازاریابی داخلی،رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرائی و عملکرد سازمانی تاریخ دریافت مقاله [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • عسکری.محمد هادی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان در صنعت برندهای پوشاک ایرانی: با تاکید بر آمیخته بازاریابی حسی [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • عسگری.حسین بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]