سعیدی.پرویز
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
سمیعی.روح اله
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
سیاری.مریم
نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد)
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]