حسن زاده.محمد
نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیرهای
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
حسین پور.محمد
ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
حسینی.سید رسول
بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
حسینی.سید محمد رضا
رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
حقیقی.محمد
نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیرهای
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
حکیم پور.حسین
ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]