ناروئی.بهمن
ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
نظری.حبیبه
بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت، تصویر برند و قصد خرید مشتری
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
نمامیان.فرشید
طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
نوراللهی سلامت.مهدی
تأثیر تعداد ورودی گردشگران و درآمد بر سلامت جسمانی و رفاه اجتماعی افراد محلی در شهرک تاریخی ماسوله
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]