رحیمیان.مهرداد
فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رسول رویسی.مصطفی
تعیین وضعیت استارت آپ های خدماتی مجازی ایران از نظر مولفه های مدل بازاریابی بین الملل استارت آپ های خدماتی مجازی ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
رسولی آذر.سلیمان
بررسی نقش آمیختههای بازاریابی بر بهبود فروش محصولات کشاورزی در شهرستان سقز
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
رشیدپور.لقمان
بررسی نقش آمیختههای بازاریابی بر بهبود فروش محصولات کشاورزی در شهرستان سقز
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
رضاشاطری.عباس
اولویتبندی ابعاد و مؤلفههای کارآفرینیاخلاقی از منظر ارزشهای اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رضوانی.مجتبی
بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
روح الامینی.مهدی
شناسایی مولفه های موثر بر بازاریابی گردشگری تندرستی با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]