ش

  • شبابی.مریم شناسایی و ارزیابی مدل کمپین ارتباطی با تکیه بر تبلیغات [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • شرفی.شهین طراحی مدل اجرای خط مشی های عمومی مبتنی بر مدیریت دانش و کارآفرینی با رویکرد بهره وری و بازاریابی سازمانی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • شریفی.حسین بررسی نقش آمیخته‌های بازاریابی بر بهبود فروش محصولات کشاورزی در شهرستان سقز [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • شهبازی.غلامرضا شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]