ش

  • شرفی.شهین طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۸ کشور) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شکوه.زهرا طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۸ کشور) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شیروانی.علیرضا شناسایی و اولویت بندی معیارهای بازاریابی محتوایی دیجیتال در صنعت مد [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]