شادنوش.نصرت اله
ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
شاه طالبی.بدری
تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
شجاعی.سامره
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
شریف زاده.محمد شریف
اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی بر عملکرد صادراتی در کسبوکارهای صنعت سنگ ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شوکت پور.محمد حسین
راهبردهای توسعه حملونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابتپذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شهبازی.غلامرضا
شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
شیرازی.حسین
تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]