ش

  • شادنوش.نصرت اله ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • شاه طالبی.بدری تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شجاعی.سامره بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • شریف زاده.محمد شریف اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی بر عملکرد صادراتی در کسب‌وکارهای صنعت سنگ ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شوکت پور.محمد حسین راهبردهای توسعه حمل‌ونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابت‌پذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شهبازی.غلامرضا شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • شیرازی.حسین تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]