باقرزاده.محمدرضا
بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
باقری.رامین
شناسایی الگوهای ذهنی مصرفکنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
بالو.رضا
بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
بالو.رضا
تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
بخارائیان.مریم
رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
بخارائیان.مریم
استراتژیهای توانمندسازی مالی در شرکتهای کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بهرامی کیا.مهناز
عوامل حیاتی مؤثر بر اعتماد پس از استفاده و تأثیر آن بر قصد استفاده مستمر شهروندان از خدمات الکترونیکی در آزمایشگاههای تهران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
بیات.امید
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری خوراک در شهر یزد
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]