صابری حقایق.رحمتعلی
اهمیت نگرانی درباره حریم خصوصی در بازاریابی اجازه ای
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
صادقی ده چشمه.مهرداد
تأثیر استراتژیهای برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
صالحی.علی
نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیرهای
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
صالحی.محمد حسین
رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
صبوری نیا.میرزاعلی
بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صفائی.احسان
عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]