ص

  • صابری حقایق.رحمتعلی اهمیت نگرانی درباره حریم خصوصی در بازاریابی اجازه ای [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صادقی ده چشمه.مهرداد تأثیر استراتژی‌های برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صالحی.علی نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیره‌ای [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • صالحی.محمد حسین رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صبوری نیا.میرزاعلی بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صفائی.احسان عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]