خادمی.ابراهیم
واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجیگری کیفیت خدمات بیمهای شرکت دانا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
خادمی.سید موسی
طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
خاندوزی.بزرگمهر
بررسی رابطه بازاریابی داخلی،رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرائی و عملکرد سازمانی تاریخ دریافت مقاله
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
خداداد حسینی.سید حمید
تأثیر تعداد ورودی گردشگران و درآمد بر سلامت جسمانی و رفاه اجتماعی افراد محلی در شهرک تاریخی ماسوله
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
خدامی.سهیلا
اولویتبندی ابعاد و مؤلفههای کارآفرینیاخلاقی از منظر ارزشهای اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
خلیلی.فرزانه
بررسی اثربخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژیهای کسب و کار در صنایع غذایی ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
خورشیدوند.حسین
واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو)
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
خیزاب.راضیه
بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
خیزاب.ریحانه
رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
خیزاب.ریحانه
بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]