خ

  • خادمی.ابراهیم واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجی‌گری کیفیت خدمات بیمه‌ای شرکت دانا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • خادمی.سید موسی طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • خاندوزی.بزرگمهر بررسی رابطه بازاریابی داخلی،رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرائی و عملکرد سازمانی تاریخ دریافت مقاله [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • خداداد حسینی.سید حمید تأثیر تعداد ورودی‌ گردشگران و درآمد بر سلامت جسمانی و رفاه اجتماعی افراد محلی در شهرک تاریخی ماسوله [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • خدامی.سهیلا اولویت‌بندی ابعاد و مؤلفه‌های کا‌رآفرینی‌اخلاقی از منظر ارزش‌های اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • خلیلی.فرزانه بررسی اثر‌بخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژی‌های کسب و کار در صنایع غذایی ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • خورشیدوند.حسین واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو) [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • خیزاب.راضیه بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • خیزاب.ریحانه رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • خیزاب.ریحانه بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]