ا

  • احمدی چهره برق.سیاوش الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • احمدی.جاوید بررسی اثر‌بخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژی‌های کسب و کار در صنایع غذایی ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • احمدی.رضا راهبردهای توسعه حمل‌ونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابت‌پذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اخوان ژیان.زینب شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اسلامی.عطا عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • اکابر.یعقوب ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • الهی.غلامرضا استراتژی‌های توانمندسازی مالی در شرکت‌های کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • امیدی.فریدون ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • امیدی.فریدون تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین الکترونیکی سبز(مورد مطالعه:کارکنان گمرک خرمشهر) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امیدی.فریدون تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین الکترونیکی سبز(مورد مطالعه:کارکنان گمرک خرمشهر) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امیدی.فریدون تدوین مدل باندلینگ محصولات کشاورزی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • امیدی.فریدون تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • امیدی.فریدون تعیین نقش برند بر رابطه بین فرهنگ مصرف کننده و تبلیغات دهان به دهان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • امینی.محمد تقی طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اندرواژ.لیلا ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • ایران زاده.سلیمان شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ایمان خان.نیلوفر بررسی تاثیر برنامه‌ریزی و استراتژی فروش بر عملکرد شرکت‌های دانش بنیان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • ایمان خان.نیلوفر بررسی فراترکیب نقش نوآوری بر مزیت رقابتی شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]