احمدی چهره برق.سیاوش
الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
احمدی.جاوید
بررسی اثربخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژیهای کسب و کار در صنایع غذایی ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
احمدی.رضا
راهبردهای توسعه حملونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابتپذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اخوان ژیان.زینب
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اسلامی.عطا
عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
اکابر.یعقوب
ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
الهی.غلامرضا
استراتژیهای توانمندسازی مالی در شرکتهای کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
امیدی.فریدون
ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
امیدی.فریدون
تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین الکترونیکی سبز(مورد مطالعه:کارکنان گمرک خرمشهر)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
امیدی.فریدون
تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین الکترونیکی سبز(مورد مطالعه:کارکنان گمرک خرمشهر)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
امیدی.فریدون
تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاریهای حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
امیدی.فریدون
تعیین نقش برند بر رابطه بین فرهنگ مصرف کننده و تبلیغات دهان به دهان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
امینی.محمد تقی
طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
اندرواژ.لیلا
ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
ایران زاده.سلیمان
شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ایمان خان.نیلوفر
بررسی تاثیر برنامهریزی و استراتژی فروش بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ایمان خان.نیلوفر
بررسی فراترکیب نقش نوآوری بر مزیت رقابتی شرکتهای دانشبنیان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]