د

  • داد الله پور. محسن طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۸ کشور) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • داودی.سید محمد رضا شناسایی و اولویت بندی معیارهای بازاریابی محتوایی دیجیتال در صنعت مد [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • دلوی.محمدرضا اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]