رجوعی.مرتضی
عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
رحمانپور.پروین
تاثیر فعالیتهای رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
رحمانی منش.مریم
تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رحمتی.فریبا
خلق ارزش ویژه برند به وسیله ارزیابی راهبردهای بازاریابی شبکههای اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رحیم پور.امیر
طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رحیمیان.مهرداد
فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رستمی جام خانه.مریم
بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
رستمی.باقر
واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجیگری کیفیت خدمات بیمهای شرکت دانا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رضاشاطری.عباس
اولویتبندی ابعاد و مؤلفههای کارآفرینیاخلاقی از منظر ارزشهای اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رضایی راد.فاطمه
تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رضوانی.مجتبی
بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رکابدار.قاسم
تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاریهای حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
روستا.علیرضا
تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]