ر

  • رجوعی.مرتضی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • رحمانپور.پروین تاثیر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • رحمانی منش.مریم تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رحمتی.فریبا خلق ارزش ویژه برند به وسیله ارزیابی راهبردهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رحیم پور.امیر طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رحیمیان.مهرداد فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رستمی جام خانه.مریم بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رستمی.باقر واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجی‌گری کیفیت خدمات بیمه‌ای شرکت دانا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رضاشاطری.عباس اولویت‌بندی ابعاد و مؤلفه‌های کا‌رآفرینی‌اخلاقی از منظر ارزش‌های اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رضایی راد.فاطمه تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رضوانی.مجتبی بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رکابدار.قاسم تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • روستا.علیرضا تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]