رحمانی منش.مریم
تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رحمتی.فریبا
خلق ارزش ویژه برند به وسیله ارزیابی راهبردهای بازاریابی شبکههای اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رحیم پور.امیر
طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رستمی جام خانه.مریم
بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
رستمی.باقر
واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجیگری کیفیت خدمات بیمهای شرکت دانا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رضایی راد.فاطمه
تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]