ب

  • باقری.رامین شناسایی الگوهای ذهنی مصرف‌کنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بخارائیان.مریم رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • بخارائیان.مریم استراتژی‌های توانمندسازی مالی در شرکت‌های کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بهرامی کیا.مهناز عوامل حیاتی مؤثر بر اعتماد پس از استفاده و تأثیر آن بر قصد استفاده مستمر شهروندان از خدمات الکترونیکی در آزمایشگاه‌های تهران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • بیات.امید شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری خوراک در شهر یزد [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]