حسینی روش.سیدمحمدحسین
تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاههای پرورشاندام مشهد
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حسینی.سید علمه
تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حسینی.نواب
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
حکیم پور.حسین
اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]