ح

  • حدادی.محمدحسن بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حسن زاده.محمد نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیره‌ای [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • حسین پور.محمد ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • حسینی روش.سیدمحمدحسین تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه‌های پرورش‌اندام مشهد [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حسینی.سید رسول بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • حسینی.سید علمه تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حسینی.سید محمد رضا رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • حسینی.نواب شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • حقیقی.محمد نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیره‌ای [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • حکیم پور.حسین طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حکیم پور.حسین ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • حکیم پور.حسین اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفه‌های ادراک مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]