حدادی.محمدحسن
بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حسن زاده.محمد
نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیرهای
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
حسین پور.محمد
ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
حسینی روش.سیدمحمدحسین
تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاههای پرورشاندام مشهد
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حسینی.سید رسول
بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
حسینی.سید علمه
تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حسینی.سید محمد رضا
رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
حسینی.نواب
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
حقیقی.محمد
نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیرهای
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
حکیم پور.حسین
طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
حکیم پور.حسین
ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
حکیم پور.حسین
اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]