ح

  • حسن زاده.محمد نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیره‌ای [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • حسین پور.محمد ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • حسینی.سید رسول بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • حسینی.سید محمد رضا رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • حقیقی.محمد نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیره‌ای [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • حکیم پور.حسین ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]