م

  • مالکی.مجتبی تاثیر خودکارآمدی کارآفرینی بر قصد کارآفرینی استراتژیک با نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری ادراک شده و نگرش نسبت به کارآفرینی [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • محمودزاده.مهدی ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • معروفی.فخرالدین طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • مقدس شرق.عمار بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • منتظری.زینب رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • مهران.الناز تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • میر.علی طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]