آ

  • آسایش.فرزاد واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو) [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • آسایش.فرزاد بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • آسایش.فرزاد تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]