و

  • واردی.شایسته ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • وظیفه دوست.حسین مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • وظیفه دوست.حسین تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکت‌های کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • ولی پور.پیمان تاثیر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • ولی پور.پیمان تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ولی پور.پیمان نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد) [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • ولی پور.پیمان خلق ارزش ویژه برند به وسیله ارزیابی راهبردهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]