ر

  • رحیمیان.مهرداد فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رسول رویسی.مصطفی تعیین وضعیت استارت آپ های خدماتی مجازی ایران از نظر مولفه های مدل بازاریابی بین الملل استارت آپ های خدماتی مجازی ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رسولی آذر.سلیمان بررسی نقش آمیخته‌های بازاریابی بر بهبود فروش محصولات کشاورزی در شهرستان سقز [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رشیدپور.لقمان بررسی نقش آمیخته‌های بازاریابی بر بهبود فروش محصولات کشاورزی در شهرستان سقز [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رضاشاطری.عباس اولویت‌بندی ابعاد و مؤلفه‌های کا‌رآفرینی‌اخلاقی از منظر ارزش‌های اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رضوانی.مجتبی بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • روح الامینی.مهدی شناسایی مولفه های موثر بر بازاریابی گردشگری تندرستی با استفاده از روش فراترکیب [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]