احمدی چهره برق.سیاوش
الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
اخوان ژیان.زینب
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اسماعیل پور.حسن
طراحی و اعتباریابی مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
اسودی.غزاله
نقش فینتک در تحول مشتری مداری در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
اکاتی.حمید
طراحی مدل اجرای خط مشی های عمومی مبتنی بر مدیریت دانش و کارآفرینی با رویکرد بهره وری و بازاریابی سازمانی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
امینی.محمد تقی
طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
انجم شعاع.زهرا
طراحی مدل اجرای خط مشی های عمومی مبتنی بر مدیریت دانش و کارآفرینی با رویکرد بهره وری و بازاریابی سازمانی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
انصاری.محمد
الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
اوضاعی.افسانه
تاثیر تحول دیجیتال بر عملکرد بانکهای بورسی ایران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ایران زاده.سلیمان
شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ایمان خان.نیلوفر
بررسی فراترکیب نقش نوآوری بر مزیت رقابتی شرکتهای دانشبنیان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]