سعیدی.پرویز
اولویتبندی ابعاد و مؤلفههای کارآفرینیاخلاقی از منظر ارزشهای اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سلیم پور.یعقوب
طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
سمیعی.روح اله
الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
سیفی شجاعی.حمیده
ارائه مدل پیش بینی رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات چرمی با رویکرد NLP
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1403]