معرفي نشريه
علمی
فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی، مجلهاي است نظري و تجربي كه به مسايل مختلف توسعه در جمهوري اسلامي ايران ميپردازد و هدف از انتشار آن، زمينهسازي براي پيشرفت ايران و دستيابي به اهداف چشمانداز بيست ساله است.
با عنایت به ارزیابی فصلنامه "بازاریابی خدمات عمومی" توسط سامانه ارزیابی نشریات دانشگاه آزاد اسلامی، این نشریه موفق به کسب رتبه "ب" گردید و از این پس مقالات چاپ شده در این نشریه حائز امتیاز برای محققان می باشد. هم اکنون این نشریه آماده پذیرش مقالات پژوهشگران و اساتید محترم جهت چاپ در شماره بعدی می باشد.
دانشجویان کلیه واحدهای دانشگاهی می توانند به منظور تکمیل امتیازات خود جهت انجام دفاع از رساله دکتری تخصصی نسبت به ارسال مقاله به مجله فوق اقدام نمایند.همچنین اساتید محترم دانشگاه و دانشجویان کارشناسی ارشد نیز می تواننداز امتیاز پذیرش و چاپ مقاله در فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی استفاده نمایند.
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - تحلیل چالشهای یکپارچهسازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری
شیروان کیوانی مجتبی حیدری رضا رستم زادهشماره 4 , دوره 2 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری استراتژیک بر استقبال از تغییر با نقش میانجی انگیزه خدمت عمومی در بیمارستان عالی نسب
جعفر بیک زاد فاطمه قصاب زادهشماره 4 , دوره 2 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - تأثير بازارگرايي بر عملكرد بازاريابي و عملكرد مالي با نقش ميانجي مديريت ارتباط با مشتري و مديريت برند
محمدرضا رادفرشماره 4 , دوره 2 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - بررسی عوامل موثر بر توسعه نیافتگی استان گلستان با تاکید بر توسعه اقتصادی وصنعتی
محمد رضا دیلمی رادشماره 4 , دوره 2 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - تاثیر همدلی کارکنان بر تحلیل رفتگی شغلی با توجه به نقش میانجی رضایت و دلبستگی شغلی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان)
مهرانگیز ابراهیم زاده مهرداد حسنقلی پور یاسوریشماره 4 , دوره 2 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خطمشیهای اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمانهای متصدی جنوب شرق ایران
سپنتا نیک نام سنجر سلاجقه رحمان جلالی جوارانشماره 4 , دوره 2 , زمستان 1403
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - بررسی تأثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیل گری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران
مهرداد رحیمیان هیرو عیسویشماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی حرفهای و توسعه مدل
حميد عرفانيان خان زاده اعظم بابكي راد محمد رافتي سيد وحيد شالباف يزديشماره 1 , دوره 1 , بهار 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند)
محمدحسن حدادی جبرئیل مرزی علمداری رمضان محمودلوشماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - نقش کیفیت خدمات دررابطه بین استانداردگرایی و سفارشی کردن محصولات با رضایت و وفاداری مشتریان "مطالعه موردی شرکتهای فعال در شهرک صنعتی رشت"
مرتضی حضرتیشماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری
سعید آقاسی مسعود مختاری کرچگانی محمدرضا دلویشماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد)
حمید عرفانیان خانزاده فریبرز رحیم نیا اعظم بابكي رادشماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - طراحی الگوی همترازی عناصر سازمانی با استراتژی های سازمان و رابطه آن با عملکرد
فریده دفاعی سید محمد اعرابی صاحب بدریشماره 2 , دوره 1 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - بررسی تطبیقی نظرات مشتریان و مدیران کاریابی های غیردولتی درزمینه رابطه عوامل بازاریابی خدمت با جذب مشتری
فریدون امیدیشماره 1 , دوره 1 , بهار 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران
سیدمحمد اعرابی صاحب بدری سعیده بدریشماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - مفهومپردازی کوتولهپروری؛ با تأکید بر جنبههای تاریک جانشینپروری
مریم رزمجو جعفر بیک زادشماره 2 , دوره 1 , تابستان 1402