معرفي نشريه
علمی
فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی، مجلهاي است نظري و تجربي كه به مسايل مختلف توسعه در جمهوري اسلامي ايران ميپردازد و هدف از انتشار آن، زمينهسازي براي پيشرفت ايران و دستيابي به اهداف چشمانداز بيست ساله است.
با عنایت به ارزیابی فصلنامه "بازاریابی خدمات عمومی" توسط سامانه ارزیابی نشریات دانشگاه آزاد اسلامی، این نشریه موفق به کسب رتبه "ب" گردید و از این پس مقالات چاپ شده در این نشریه حائز امتیاز برای محققان می باشد. هم اکنون این نشریه آماده پذیرش مقالات پژوهشگران و اساتید محترم جهت چاپ در شماره بعدی می باشد.
دانشجویان کلیه واحدهای دانشگاهی می توانند به منظور تکمیل امتیازات خود جهت انجام دفاع از رساله دکتری تخصصی نسبت به ارسال مقاله به مجله فوق اقدام نمایند.همچنین اساتید محترم دانشگاه و دانشجویان کارشناسی ارشد نیز می تواننداز امتیاز پذیرش و چاپ مقاله در فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی استفاده نمایند.
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - تحلیل چالشهای یکپارچهسازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری
شیروان کیوانی * ، مجتبی حیدری ، رضا رستم زادهشماره 4 , دوره 2 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری استراتژیک بر استقبال از تغییر با نقش میانجی انگیزه خدمت عمومی در بیمارستان عالی نسب
جعفر بیک زاد * ، فاطمه قصاب زادهشماره 4 , دوره 2 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - تأثير بازارگرايي بر عملكرد بازاريابي و عملكرد مالي با نقش ميانجي مديريت ارتباط با مشتري و مديريت برند
محمدرضا رادفر *شماره 4 , دوره 2 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - بررسی عوامل موثر بر توسعه نیافتگی استان گلستان با تاکید بر توسعه اقتصادی وصنعتی
محمد رضا دیلمی راد *شماره 4 , دوره 2 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - تاثیر همدلی کارکنان بر تحلیل رفتگی شغلی با توجه به نقش میانجی رضایت و دلبستگی شغلی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان)
مهرانگیز ابراهیم زاده ، مهرداد حسنقلی پور یاسوری *شماره 4 , دوره 2 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خطمشیهای اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمانهای متصدی جنوب شرق ایران
سپنتا نیک نام ، سنجر سلاجقه * ، رحمان جلالی جوارانشماره 4 , دوره 2 , زمستان 1403