این مجله با هدف انتشار یافته های پژوهشی محققین و اعضای هیات علمی و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مرتبط با عنوان مجله و به منظور ایجاد فرصت تعامل علمی میان اندیشه ورزان حوزه مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت گردشگری، مدیریت کارآفرینی و کسب و کار ، و... کشور تاسیس گردیده است. همانطور که مستحضرید، علم مدیریت همواره با طیف وسیعی از موضوعات رفتاری و ساختاری پیوند خورده است. با این حال نظر به کاربردی بودن بعضی از فعالیت های این حوزه که با اهداف و چشم اندازهای نظام مدیریتی و اسناد بالادستی کشور همسویی بیشتری دارد، این مجله با محوریت پژوهش های مربوط به بازاریابی خدمات عمومی در حوزه ساختاری و نهادی کشور و نیز رفتارهای شهروندی ناشی از آن در شرکت ها و نهادهای خصوصی، تحلیل گفتمان در زمینه بازاریابی خدمات عمومی در بخش دولتی کشور و سنجش اینگونه رفتار در نهادهای دولتی کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد. بدیهی است مجله بازاریابی خدمات عمومی با توجه به ماهیت گسترده رشته مدیریت و وابستگی بسیار زیاد آن با سایر سایر علوم میان رشته ای دیگر و نیز پژوهش های مرتبط با بازاریابی در کشور نیز بطور کامل تطابق داشته و موافق است.