فهرست مقالات
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد)
محمد قاسمی رویا اقبال احسان محمدی باجگیران -
دسترسی آزاد مقاله
2 - مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران
حسین علیزاده دارابی ابوالحسن فقیهی کرم اله دانش فرد -
دسترسی آزاد مقاله
3 - بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری
سجاد پسرکلو اکرم اصفهانینیا زین العابدین فلاح سعید قربانی -
دسترسی آزاد مقاله
4 - مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حملونقل دریایی
هدی زادون بهرام خیری بهروز قاسمی -
دسترسی آزاد مقاله
5 - ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت)
رضا مزرعه فراهانی مریم اوشک سرایی غلامرضا محفوظی محمد طالقانی -
دسترسی آزاد مقاله
6 - تاثیر قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بر عملکرد صادراتی شرکتهای دانشبنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی پارک علم و فناوری خراسان)
هومن جباری امید بهبودی سید مرتضی غیور