• بیانیه دسترسی باز

     

    • دسترسی به تمامی مقاله‌های این مجله آزاد و رایگان است و مقاله‌ها بلافاصله پس از انتشار در وب‌سایت نشریه قابل دسترس خواهند بود. فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی تحت شرایط و معیارهای مجوز Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC-BY  4.0)  منتشر می‌شود. در این مجله و تحت مجوز دسترسی آزاد، نویسندگان تمامی حقوق از جمله حق چاپ (کپی رایت) محتوای خود را حفظ می‌کنند، اما به کاربران اجازه می‌دهند تا در صورت استناد صحیح به نویسندگان و نشریه، محتوا را بارگیری، استفاده مجدد، چاپ مجدد، تغییر، توزیع و/یا کپی کنند. 

      در این نشریه نویسندگان صاحب حق چاپ (کپی رایت) محتوای مقالات می‌باشند. 

      این مجوز به کاربران امکان کپی و توزیع مجدد مقاله را تحت شرایط زیر می‌دهد:

      • اشتراک گذاری - مطالب را در هر رسانه یا قالبی کپی و دوباره توزیع کنید.
      • تطبیق - ترکیب دوباره، تبدیل، و ساخت بر روی مواد برای هر منظور، حتی تجاری.

      مزایای دسترسی باز برای نویسندگان عبارتند از:

      • نویسندگان حق چاپ آثار خود را حفظ می‌کنند.
      • دسترسی رایگان برای همه کاربران در سراسر جهان.
      • افزایش دید و خوانندگان.
      • بدون محدودیت مکانی.
      • انتشار سریع.

         Open Access     Open Access