ابراهیم پور آزادبنی.امیر
شناسایی پیشران های بازاریابی کارآفرینانه در حوزه کسب و کارهای نوپا تکنولوژی محور حوزه خدمات با روش فراترکیب
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
ابراهیم زاده.مهرانگیز
تاثیر همدلی کارکنان بر تحلیل رفتگی شغلی با توجه به نقش میانجی رضایت و دلبستگی شغلی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان)
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
ابراهیمی شقاقی.مرضیه
بررسی نقش و جایگاه حسابرسی داخلی بر نوآوری سبز با تأکید بر سرمایه گذاری زیست محیطی و حاکمیت شرکتی (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ابراهیمی شقاقی.مرضیه
بررسی نقش و جایگاه فرهنگ نوآوریسبز شرکتی بر عملکرد بازار با تأکید بر نوآوری های سبز بازاریابی و محصول (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ارم.تاج الدین
نقش مشتری محوری بر وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت ادراک مشتریان شعب بانک ملی منطقه آزاد ماکو
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
اسلامی مفیدآبادی.حسین
بررسی نقش و جایگاه حسابرسی داخلی بر نوآوری سبز با تأکید بر سرمایه گذاری زیست محیطی و حاکمیت شرکتی (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اسلامی مفیدآبادی.حسین
بررسی نقش و جایگاه فرهنگ نوآوریسبز شرکتی بر عملکرد بازار با تأکید بر نوآوری های سبز بازاریابی و محصول (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اصفهانینیا.اکرم
بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
اعرابی.سیدمحمد
طراحی الگوی همترازی عناصر سازمانی با استراتژی های سازمان و رابطه آن با عملکرد
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اعرابی.سیدمحمد
تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
اقبال.رویا
بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
امیدی.فریدون
بررسی تطبیقی نظرات مشتریان و مدیران کاریابی های غیردولتی درزمینه رابطه عوامل بازاریابی خدمت با جذب مشتری
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
امیرنژاد.قنبر
شناسایی عوامل و شاخصهای الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوریهای نوین هوشمند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
اوشک سرایی.مریم
ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ایران زاده.سلیمان
تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
آ
آقاسی.سعید
مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ب
بابكي راد.اعظم
شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بالازاده. بهزاد
ارائه مدلی برای توسعه محصولات آرایشی مبتنی بر روش ترکیبی ISM_DEMATELوهوش مصنوعی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
بدری.سعیده
تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بدری.صاحب
تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
براخاصی.بهار
طراحی مدل ساختار تفسیری مدل بازاريابي خيرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیتپذیری
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
ارائه مدلی برای توسعه محصولات آرایشی مبتنی بر روش ترکیبی ISM_DEMATELوهوش مصنوعی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
بهبودی.امید
تاثیر تایید کنندههای مشهور برندهای بینالمللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
بهبودی.امید
تاثیر قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بر عملکرد صادراتی شرکتهای دانشبنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی پارک علم و فناوری خراسان)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
بهنام فيض آبادي.فاطمه
تاثیر تایید کنندههای مشهور برندهای بینالمللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
بیک زاد.جعفر
مفهومپردازی کوتولهپروری؛ با تأکید بر جنبههای تاریک جانشینپروری
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
بیک زاد.جعفر
ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری استراتژیک بر استقبال از تغییر با نقش میانجی انگیزه خدمت عمومی در بیمارستان عالی نسب
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
پ
پابرجای زنجانی.مجید
تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات.
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
پرهیزگار.محمد مهدی
طراحی مدل ساختار تفسیری مدل بازاريابي خيرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیتپذیری
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
پسرکلو.سجاد
بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
پوررشیدی.رستم
اعتباریابی تطبیقی تاثیر عوامل فردی، خانوادگی، سازمانی، اجتماعی و شغلی در کیفیت زندگی کارمندان در نسل های مختلف کاری در بانک مسکن
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
پورمحمد.رضا
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر حفظ مشتری از طریق تعامل مشتری با توجه به رفتار شهروندی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ت
تمیمی.محمد
شناسایی عوامل و شاخصهای الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوریهای نوین هوشمند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ج
جباری.هومن
تاثیر قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بر عملکرد صادراتی شرکتهای دانشبنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی پارک علم و فناوری خراسان)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
جلالی جواران.رحمان
بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خطمشیهای اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمانهای متصدی جنوب شرق ایران
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
جمالی.محمد رضا
بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
چ
چگین.میثم
شناسايي و اولويت بندي عوامل تاثيرگذار بر عملكرد كاركنان در دوران كرونا
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
چناری.وحید
شناسایی عوامل و شاخصهای الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوریهای نوین هوشمند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ح
حدادی.محمدحسن
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حسنقلی پور یاسوری.مهرداد
تاثیر همدلی کارکنان بر تحلیل رفتگی شغلی با توجه به نقش میانجی رضایت و دلبستگی شغلی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان)
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
حسین زاده جناقرد.فاطمه
رابطه بین جهت گیری استراتژیک و مشتریان وفاداربا تأکید بر ظرفیت بازاریابی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
حضرتی. مرتضی
نقش کیفیت خدمات دررابطه بین استانداردگرایی و سفارشی کردن محصولات با رضایت و وفاداری مشتریان "مطالعه موردی شرکتهای فعال در شهرک صنعتی رشت"
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حق شناس کاشانی.فریده
شناسایی پیشایندها و پسایندهای عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
حقیقی.محمد
بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حیدری.مجتبی
بررسی راهکارهای استراتژیک تجاری و خدمات بازرگانی جهت توسعه صادرات محصولات مزیت¬دار استان آذربایجان غربی در بازارهای هدف منتخب
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حیدری.مجتبی
تحلیل چالشهای یکپارچهسازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
حیدریه.سید عبدالله
تاثیر رسانه¬های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی بر مشارکت مشتری در صنعت خودروسازی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
خ
خداداد حسینی.سید حمید
نگاشت علمی تجربه مشتری در بازار سرمایه در اپیدمی کرونا ویروس
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
خواجه فرد. سعید
بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
خیری.بهرام
مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حملونقل دریایی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
د
دانش فرد.کرم اله
مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
دلوی.محمدرضا
مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
دهقانی. مهسا
نقش مشتری محوری بر وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت ادراک مشتریان شعب بانک ملی منطقه آزاد ماکو
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
دیلمی راد. محمد رضا
بررسی عوامل موثر بر توسعه نیافتگی استان گلستان با تاکید بر توسعه اقتصادی وصنعتی
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
ر
رادفر.محمدرضا
تأثير بازارگرايي بر عملكرد بازاريابي و عملكرد مالي با نقش ميانجي مديريت ارتباط با مشتري و مديريت برند
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
رافتی.محمد
واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی حرفهای و توسعه مدل
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
راه چمنی.احمد
تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات.
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
رحمتی.حبیب الله
شناسايي و اولويت بندي عوامل تاثيرگذار بر عملكرد كاركنان در دوران كرونا
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رحیم نیا.فریبرز
شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رحیمی کلور.حسین
رابطه بین جهت گیری استراتژیک و مشتریان وفاداربا تأکید بر ظرفیت بازاریابی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رحیمی. روح الله
بررسی نقش و جایگاه حسابرسی داخلی بر نوآوری سبز با تأکید بر سرمایه گذاری زیست محیطی و حاکمیت شرکتی (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رحیمیان. مهرداد
بررسی رابطه بین مشتری مداری بر ارزش ویژه برند حسابجاری بانک سپه شهر تهران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
رحیمیان.مهرداد
بررسی تأثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیل گری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رحیمیان.مهرداد
فراتحلیل روابط ارتباط با مشتری با رضایتمندی استفاده کنندگان از اماکن ورزشی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رزمجو.مریم
مفهومپردازی کوتولهپروری؛ با تأکید بر جنبههای تاریک جانشینپروری
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رستم زاده.رضا
تحلیل چالشهای یکپارچهسازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
رضایی دیزگاه.مراد
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر حفظ مشتری از طریق تعامل مشتری با توجه به رفتار شهروندی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رضائی.رسول
رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
رضوانی چمن زمین.موسی
مدلسازی کیفی استراتژی آموزش و توسعه در بانک سپه ایران با تاکید بر تغییر ساختار سازمانی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رعنایی کردشولی.حبیب اله
طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ز
زادون.هدی
مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حملونقل دریایی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
زمانی.عباس
تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی رابطه تبلیغات توصیهای الکترونیکی بر انگیزه خرید مشتریان با نقش میانجیگری دانش مشتریان دیجیکالا در استفاده از شبکه اینترنت
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
زیاری.رضا
طراحی مدل عوامل اثرگذار در عدم جذب تسهیلات مالی تعاونی ها از منظر هوش مصنوعی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
س
سالاری.یاسر
بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سپیدیان.سحر
شناسایی پیشران های بازاریابی کارآفرینانه در حوزه کسب و کارهای نوپا تکنولوژی محور حوزه خدمات با روش فراترکیب
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
سلاجقه.سنجر
بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سلاجقه.سنجر
اعتباریابی تطبیقی تاثیر عوامل فردی، خانوادگی، سازمانی، اجتماعی و شغلی در کیفیت زندگی کارمندان در نسل های مختلف کاری در بانک مسکن
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
سلاجقه.سنجر
بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خطمشیهای اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمانهای متصدی جنوب شرق ایران
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
سلیمانی.محمد
بررسی راهکارهای استراتژیک تجاری و خدمات بازرگانی جهت توسعه صادرات محصولات مزیت¬دار استان آذربایجان غربی در بازارهای هدف منتخب
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سمیعی.روح اله
واکاوی نقش واسطهای رضایت شغلی در رابطه فرهنگ یادگیری سازمانی با قصد ترک شغل و رفتار درون نقشی
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
ش
شالباف یزدی.سیدوحید
واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی حرفهای و توسعه مدل
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شاهرودی.کامبیز
بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
شاهواری.نسترن
بررسی سودمندی و اعتبار منبع اطلاعاتی و تاثیر آن بر قصد خرید مصرف کننده با تاکید بر نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
شمسی.قباد
بررسی سودمندی و اعتبار منبع اطلاعاتی و تاثیر آن بر قصد خرید مصرف کننده با تاکید بر نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
شهبازی.غلامرضا
تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
ص
صدیقی. نوشین سادات
تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی رابطه تبلیغات توصیهای الکترونیکی بر انگیزه خرید مشتریان با نقش میانجیگری دانش مشتریان دیجیکالا در استفاده از شبکه اینترنت
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
ط
طالقانی.محمد
تبیین مفهوم بازاریابی خدمات عمومی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
طالقانی.محمد
ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
طاهرپور.علیرضا
فراتحلیل روابط ارتباط با مشتری با رضایتمندی استفاده کنندگان از اماکن ورزشی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
طاهری. محمدحسین
بررسی تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایتمندی مشتریان شرکت هاکوپیان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
طاهری. محمدحسین
بررسی عوامل موثر بر ماندگاری نیروی انسانی صنعت بانکداری (مورد مطالعه کارمندان شعب بانک تجارت شهر تهران)
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
طیبی.سینا
رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
طیران. رضا
تبیین مفهوم بازاریابی خدمات عمومی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ع
عبدالعظيمي هریس.مهدي
رابطه بین جهت گیری استراتژیک و مشتریان وفاداربا تأکید بر ظرفیت بازاریابی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
عرفانیان خانزاده.حمید
واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی حرفهای و توسعه مدل
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
عرفانیان خانزاده.حمید
شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
عسگر نژاد.باقر
تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
علیزاده دارابی. حسین
مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
عیسوی.هیرو
بررسی تأثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیل گری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
غ
غافلی.ناجی
شناسایی عوامل و شاخصهای الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوریهای نوین هوشمند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
غلامرضایی پور کرمانی.سارا
اعتباریابی تطبیقی تاثیر عوامل فردی، خانوادگی، سازمانی، اجتماعی و شغلی در کیفیت زندگی کارمندان در نسل های مختلف کاری در بانک مسکن
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
غیور.سید مرتضی
تاثیر قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بر عملکرد صادراتی شرکتهای دانشبنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی پارک علم و فناوری خراسان)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ف
فقیهی.ابوالحسن
مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
فلاح.زین العابدین
بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ق
قاسمی نامقی.محمد
بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
قاسمی.بهروز
مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حملونقل دریایی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
قربانی.سعید
بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
قصاب زاده.فاطمه
ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری استراتژیک بر استقبال از تغییر با نقش میانجی انگیزه خدمت عمومی در بیمارستان عالی نسب
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
قهرمان زاده. نسترن
تاثیر رسانه¬های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی بر مشارکت مشتری در صنعت خودروسازی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ک
کاظم زاده.سیامک
نقش مشتری محوری بر وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت ادراک مشتریان شعب بانک ملی منطقه آزاد ماکو
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
کهنه پوشی.سامان
بررسی راهکارهای استراتژیک تجاری و خدمات بازرگانی جهت توسعه صادرات محصولات مزیت¬دار استان آذربایجان غربی در بازارهای هدف منتخب
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کیا کجوری.داود
مطالعه عوامل مؤثر بر مهارتهای ارتباطی در سازمانهای دولتی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کیانی. رضا
بررسی پیشایندها و پیامدهای عشق به برند با رویکرد تقابل فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی و تجربه زیسته مشتریان (مورد مطالعه: شرکت عالیفرد، گروه صنعتی سن ایچ)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
کیوانی.شیروان
تحلیل چالشهای یکپارچهسازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
ل
لازار.فرینوش
بررسی پیشایندها و پیامدهای عشق به برند با رویکرد تقابل فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی و تجربه زیسته مشتریان (مورد مطالعه: شرکت عالیفرد، گروه صنعتی سن ایچ)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
م
مجنونیان نوش آبادی.مریم
طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محفوظی.غلامرضا
ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
محمدی باجگیران.احسان
بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
محمدی.مرضیه
شناسايي و اولويت بندي عوامل تاثيرگذار بر عملكرد كاركنان در دوران كرونا
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
محمودلو.رمضان
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مختاری کرچگانی.مسعود
مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرادی.محسن
تاثیر تایید کنندههای مشهور برندهای بینالمللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
مرزی علمداری.جبرئیل
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مزرعه فراهانی.رضا
ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
معماری.سارا
بررسی نقش و جایگاه فرهنگ نوآوریسبز شرکتی بر عملکرد بازار با تأکید بر نوآوری های سبز بازاریابی و محصول (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مقیمی.زهرا
طراحی مدل عوامل اثرگذار در عدم جذب تسهیلات مالی تعاونی ها از منظر هوش مصنوعی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
مقیمی.سید محمد
طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مکوندی.فواد
شناسایی عوامل و شاخصهای الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوریهای نوین هوشمند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
مهدیزاده.بی بی ملیحه
نگاشت علمی تجربه مشتری در بازار سرمایه در اپیدمی کرونا ویروس
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
مهری. کاظم
فراتحلیل روابط ارتباط با مشتری با رضایتمندی استفاده کنندگان از اماکن ورزشی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
میرحسینی وکیلی. آتنا
شناسایی و رتبه بندی موانع نظارت دیجیتال در نظام بانکی با استفاده از تکنیک AHP (مورد مطالعه: واحدهای ارزی بانک تجارت)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ن
نصراله نیا.محمد
طراحی مدل ساختار تفسیری مدل بازاريابي خيرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیتپذیری
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
نظرپور کاشانی.حامد
نگاشت علمی تجربه مشتری در بازار سرمایه در اپیدمی کرونا ویروس
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
نظری حسین آباد.محمد
بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نیک پور.امین
شناسایی و رتبه بندی موانع نظارت دیجیتال در نظام بانکی با استفاده از تکنیک AHP (مورد مطالعه: واحدهای ارزی بانک تجارت)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نیک سرشت.علیرضا
مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
نیک نام. سپنتا
بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خطمشیهای اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمانهای متصدی جنوب شرق ایران
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
و
وکیل الرعایا.یونس
هزينه يابي بر مبناي فعاليت مبتنی بر محاسبه بهاي تمام شده خدمات مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
وکیل الرعایا.یونس
شناسایی پیشایندها و پسایندهای عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ه
هاشمی گهروئی.هادی
واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی حرفهای و توسعه مدل
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ی
یاری زنگنه. مرضیه
مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]