ا

  • ابراهیم پور آزادبنی.امیر شناسایی پیشران های بازاریابی کارآفرینانه در حوزه کسب و کارهای نوپا تکنولوژی محور حوزه خدمات با روش فراترکیب [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • ابراهیم زاده.مهرانگیز تاثیر همدلی کارکنان بر تحلیل رفتگی شغلی با توجه به نقش میانجی رضایت و دلبستگی شغلی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان) [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • ابراهیمی شقاقی.مرضیه بررسی نقش و جایگاه حسابرسی داخلی بر نوآوری سبز با تأکید بر سرمایه گذاری زیست محیطی و حاکمیت شرکتی (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ابراهیمی شقاقی.مرضیه بررسی نقش و جایگاه فرهنگ نوآوری‌سبز شرکتی بر عملکرد بازار با تأکید بر نوآوری های سبز بازاریابی و محصول (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ارم.تاج الدین نقش مشتری محوری بر وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت ادراک مشتریان شعب بانک ملی منطقه آزاد ماکو [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • اسلامی مفیدآبادی.حسین بررسی نقش و جایگاه حسابرسی داخلی بر نوآوری سبز با تأکید بر سرمایه گذاری زیست محیطی و حاکمیت شرکتی (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسلامی مفیدآبادی.حسین بررسی نقش و جایگاه فرهنگ نوآوری‌سبز شرکتی بر عملکرد بازار با تأکید بر نوآوری های سبز بازاریابی و محصول (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اصفهانی‌نیا.اکرم بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اعرابی.سیدمحمد طراحی الگوی همترازی عناصر سازمانی با استراتژی های سازمان و رابطه آن با عملکرد [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اعرابی.سیدمحمد تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اقبال.رویا بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • امیدی.فریدون بررسی تطبیقی نظرات مشتریان و مدیران کاریابی های غیردولتی درزمینه رابطه عوامل بازاریابی خدمت با جذب مشتری [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • امیرنژاد.قنبر شناسایی عوامل و شاخص‌های الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوری‌های نوین هوشمند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • اوشک سرایی.مریم ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه‌‌های استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • ایران زاده.سلیمان تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]

آ

  • آقاسی.سعید مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ب

  • بابكي راد.اعظم شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بالازاده. بهزاد ارائه مدلی برای توسعه محصولات آرایشی مبتنی بر روش ترکیبی ISM_DEMATELوهوش مصنوعی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • بدری.سعیده تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بدری.صاحب تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • براخاصی.بهار طراحی مدل ساختار تفسیری مدل بازاريابي خيرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیت‌پذیری [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین ارائه مدلی برای توسعه محصولات آرایشی مبتنی بر روش ترکیبی ISM_DEMATELوهوش مصنوعی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • بهبودی.امید تاثیر تایید کننده‌های مشهور برندهای بین‌المللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • بهبودی.امید تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی پارک علم و فناوری خراسان) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • بهنام فيض آبادي.فاطمه تاثیر تایید کننده‌های مشهور برندهای بین‌المللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • بیک زاد.جعفر مفهوم‌پردازی کوتوله‌پروری؛ با تأکید بر جنبه‌های تاریک جانشین‌پروری [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • بیک زاد.جعفر ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری استراتژیک بر استقبال از تغییر با نقش میانجی انگیزه خدمت عمومی در بیمارستان عالی نسب [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]

پ

  • پابرجای زنجانی.مجید تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات. [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • پرهیزگار.محمد مهدی طراحی مدل ساختار تفسیری مدل بازاريابي خيرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیت‌پذیری [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • پسرکلو.سجاد بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • پوراحتشام.محمد مسئولیت پذیری اجتماعی، عملکرد مالی، پایداری مالی و شمول مالی در بانک‌ها [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • پوررشیدی.رستم اعتباریابی تطبیقی تاثیر عوامل فردی، خانوادگی، سازمانی، اجتماعی و شغلی در کیفیت زندگی کارمندان در نسل های مختلف کاری در بانک مسکن [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • پورمحمد.رضا تاثیر بازاریابی رابطه مند بر حفظ مشتری از طریق تعامل مشتری با توجه به رفتار شهروندی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ت

  • تمیمی.محمد شناسایی عوامل و شاخص‌های الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوری‌های نوین هوشمند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

ج

  • جباری.هومن تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی پارک علم و فناوری خراسان) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • جلالی جواران.رحمان بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط‌مشی‌های اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمان‌های متصدی جنوب شرق ایران [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • جمالی.محمد رضا بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]

چ

  • چگین.میثم شناسايي و اولويت بندي عوامل تاثيرگذار بر عملكرد كاركنان در دوران كرونا [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • چناری.وحید شناسایی عوامل و شاخص‌های الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوری‌های نوین هوشمند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

ح

  • حدادی.محمدحسن بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حسنقلی پور یاسوری.مهرداد تاثیر همدلی کارکنان بر تحلیل رفتگی شغلی با توجه به نقش میانجی رضایت و دلبستگی شغلی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان) [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • حسین زاده جناقرد.فاطمه رابطه بین جهت گیری استراتژیک و مشتریان وفاداربا تأکید بر ظرفیت بازاریابی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • حضرتی. مرتضی نقش کیفیت خدمات دررابطه بین استانداردگرایی و سفارشی کردن محصولات با رضایت و وفاداری مشتریان "مطالعه موردی شرکتهای فعال در شهرک صنعتی رشت" [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حق شناس کاشانی.فریده شناسایی پیشایندها و پسایندهای عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • حقیقی.محمد بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حیدری.مجتبی بررسی راهکارهای استراتژیک تجاری و خدمات بازرگانی جهت توسعه صادرات محصولات مزیت¬دار استان آذربایجان غربی در بازارهای هدف منتخب [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حیدری.مجتبی تحلیل چالش‌های یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • حیدریه.سید عبدالله تاثیر رسانه¬های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی بر مشارکت مشتری در صنعت خودروسازی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

خ

  • خداداد حسینی.سید حمید نگاشت علمی تجربه مشتری در بازار سرمایه در اپیدمی کرونا ویروس [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • خواجه فرد. سعید بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • خیری.بهرام مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل‌ونقل دریایی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]

د

  • دانش فرد.کرم اله مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • دلوی.محمدرضا مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • دهقانی. مهسا نقش مشتری محوری بر وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت ادراک مشتریان شعب بانک ملی منطقه آزاد ماکو [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • دیلمی راد. محمد رضا بررسی عوامل موثر بر توسعه نیافتگی استان گلستان با تاکید بر توسعه اقتصادی وصنعتی [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]

ر

  • رادفر.محمدرضا تأثير بازارگرايي بر عملكرد بازاريابي و عملكرد مالي با نقش ميانجي مديريت ارتباط با مشتري و مديريت برند [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • رافتی.محمد واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی‌ حرفه‌ای و توسعه ‌مدل [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • راه چمنی.احمد تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات. [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • رحمتی.حبیب الله شناسايي و اولويت بندي عوامل تاثيرگذار بر عملكرد كاركنان در دوران كرونا [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رحیم نیا.فریبرز شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رحیمی کلور.حسین رابطه بین جهت گیری استراتژیک و مشتریان وفاداربا تأکید بر ظرفیت بازاریابی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رحیمی. روح الله بررسی نقش و جایگاه حسابرسی داخلی بر نوآوری سبز با تأکید بر سرمایه گذاری زیست محیطی و حاکمیت شرکتی (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رحیمیان. مهرداد بررسی رابطه بین مشتری مداری بر ارزش ویژه برند حساب‌جاری بانک سپه شهر تهران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • رحیمیان.مهرداد بررسی تأثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیل گری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رحیمیان.مهرداد فراتحلیل روابط ارتباط با مشتری با رضایتمندی استفاده کنندگان از اماکن ورزشی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رزمجو.مریم مفهوم‌پردازی کوتوله‌پروری؛ با تأکید بر جنبه‌های تاریک جانشین‌پروری [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رستم زاده.رضا تحلیل چالش‌های یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • رضایی دیزگاه.مراد تاثیر بازاریابی رابطه مند بر حفظ مشتری از طریق تعامل مشتری با توجه به رفتار شهروندی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رضائی.رسول رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • رضوانی چمن زمین.موسی مدل‌سازی کیفی استراتژی آموزش و توسعه در بانک سپه ایران با تاکید بر تغییر ساختار سازمانی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رعنایی کردشولی.حبیب اله طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]

ز

  • زادون.هدی مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل‌ونقل دریایی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • زمانی.عباس تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی رابطه تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی بر انگیزه خرید مشتریان با نقش میانجیگری دانش مشتریان دیجی‌کالا در استفاده از شبکه اینترنت [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • زیاری.رضا طراحی مدل عوامل اثرگذار در عدم جذب تسهیلات مالی تعاونی ها از منظر هوش مصنوعی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

س

  • سالاری.یاسر بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سپیدیان.سحر شناسایی پیشران های بازاریابی کارآفرینانه در حوزه کسب و کارهای نوپا تکنولوژی محور حوزه خدمات با روش فراترکیب [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • سلاجقه.سنجر بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلاجقه.سنجر اعتباریابی تطبیقی تاثیر عوامل فردی، خانوادگی، سازمانی، اجتماعی و شغلی در کیفیت زندگی کارمندان در نسل های مختلف کاری در بانک مسکن [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • سلاجقه.سنجر بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط‌مشی‌های اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمان‌های متصدی جنوب شرق ایران [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • سلیمانی.محمد بررسی راهکارهای استراتژیک تجاری و خدمات بازرگانی جهت توسعه صادرات محصولات مزیت¬دار استان آذربایجان غربی در بازارهای هدف منتخب [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سمیعی.روح اله واکاوی نقش واسطه‌ای رضایت شغلی در رابطه فرهنگ یادگیری سازمانی با قصد ترک شغل و رفتار درون نقشی [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]

ش

  • شالباف یزدی.سیدوحید واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی‌ حرفه‌ای و توسعه ‌مدل [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شاهرودی.کامبیز بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شاهواری.نسترن بررسی سودمندی و اعتبار منبع اطلاعاتی و تاثیر آن بر قصد خرید مصرف کننده با تاکید بر نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شمسی.قباد بررسی سودمندی و اعتبار منبع اطلاعاتی و تاثیر آن بر قصد خرید مصرف کننده با تاکید بر نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شهبازی.غلامرضا تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]

ص

  • صدیقی. نوشین سادات تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی رابطه تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی بر انگیزه خرید مشتریان با نقش میانجیگری دانش مشتریان دیجی‌کالا در استفاده از شبکه اینترنت [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]

ط

  • طالقانی.محمد تبیین مفهوم بازاریابی خدمات عمومی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • طالقانی.محمد ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه‌‌های استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • طاهرپور.علیرضا فراتحلیل روابط ارتباط با مشتری با رضایتمندی استفاده کنندگان از اماکن ورزشی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • طاهری. محمدحسین بررسی تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایتمندی مشتریان شرکت هاکوپیان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • طاهری. محمدحسین بررسی عوامل موثر بر ماندگاری نیروی انسانی صنعت بانکداری (مورد مطالعه کارمندان شعب بانک تجارت شهر تهران) [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • طیبی.سینا رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • طیران. رضا تبیین مفهوم بازاریابی خدمات عمومی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]

ع

  • عبدالعظيمي هریس.مهدي رابطه بین جهت گیری استراتژیک و مشتریان وفاداربا تأکید بر ظرفیت بازاریابی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • عرفانیان خانزاده.حمید واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی‌ حرفه‌ای و توسعه ‌مدل [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عرفانیان خانزاده.حمید شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عسگر نژاد.باقر تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • علیزاده دارابی. حسین مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • عیسوی.هیرو بررسی تأثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیل گری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]

غ

  • غافلی.ناجی شناسایی عوامل و شاخص‌های الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوری‌های نوین هوشمند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • غلامرضایی پور کرمانی.سارا اعتباریابی تطبیقی تاثیر عوامل فردی، خانوادگی، سازمانی، اجتماعی و شغلی در کیفیت زندگی کارمندان در نسل های مختلف کاری در بانک مسکن [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • غیور.سید مرتضی تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی پارک علم و فناوری خراسان) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ف

  • فقیهی.ابوالحسن مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • فلاح.زین العابدین بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ق

  • قاسمی نامقی.محمد بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • قاسمی.بهروز مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل‌ونقل دریایی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • قربانی.سعید بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • قصاب زاده.فاطمه ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری استراتژیک بر استقبال از تغییر با نقش میانجی انگیزه خدمت عمومی در بیمارستان عالی نسب [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • قهرمان زاده. نسترن تاثیر رسانه¬های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی بر مشارکت مشتری در صنعت خودروسازی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

ک

  • کاظم زاده.سیامک نقش مشتری محوری بر وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت ادراک مشتریان شعب بانک ملی منطقه آزاد ماکو [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • کهنه پوشی.سامان بررسی راهکارهای استراتژیک تجاری و خدمات بازرگانی جهت توسعه صادرات محصولات مزیت¬دار استان آذربایجان غربی در بازارهای هدف منتخب [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کیا کجوری.داود مطالعه عوامل مؤثر بر مهارت‌های ارتباطی در سازمان‌های دولتی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کیانی. رضا بررسی پیشایندها و پیامدهای عشق به برند با رویکرد تقابل فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تجربه زیسته مشتریان (مورد مطالعه: شرکت عالیفرد، گروه صنعتی سن ایچ) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • کیوانی.شیروان تحلیل چالش‌های یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]

ل

  • لازار.فرینوش بررسی پیشایندها و پیامدهای عشق به برند با رویکرد تقابل فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تجربه زیسته مشتریان (مورد مطالعه: شرکت عالیفرد، گروه صنعتی سن ایچ) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]

م

  • مجنونیان نوش آبادی.مریم طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محفوظی.غلامرضا ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه‌‌های استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • محمدی باجگیران.احسان بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • محمدی.مرضیه شناسايي و اولويت بندي عوامل تاثيرگذار بر عملكرد كاركنان در دوران كرونا [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • محمودلو.رمضان بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مختاری کرچگانی.مسعود مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مرادی.محسن تاثیر تایید کننده‌های مشهور برندهای بین‌المللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • مرزی علمداری.جبرئیل بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مزرعه فراهانی.رضا ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه‌‌های استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • معماری.سارا بررسی نقش و جایگاه فرهنگ نوآوری‌سبز شرکتی بر عملکرد بازار با تأکید بر نوآوری های سبز بازاریابی و محصول (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مقیمی.زهرا طراحی مدل عوامل اثرگذار در عدم جذب تسهیلات مالی تعاونی ها از منظر هوش مصنوعی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • مقیمی.سید محمد طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مکوندی.فواد شناسایی عوامل و شاخص‌های الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوری‌های نوین هوشمند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • مهدیزاده.بی بی ملیحه نگاشت علمی تجربه مشتری در بازار سرمایه در اپیدمی کرونا ویروس [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • مهری. کاظم فراتحلیل روابط ارتباط با مشتری با رضایتمندی استفاده کنندگان از اماکن ورزشی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • میرحسینی وکیلی. آتنا شناسایی و رتبه بندی موانع نظارت دیجیتال در نظام بانکی با استفاده از تکنیک AHP (مورد مطالعه: واحدهای ارزی بانک تجارت) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

ن

  • نصراله نیا.محمد طراحی مدل ساختار تفسیری مدل بازاريابي خيرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیت‌پذیری [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • نظرپور کاشانی.حامد نگاشت علمی تجربه مشتری در بازار سرمایه در اپیدمی کرونا ویروس [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • نظری حسین آباد.محمد بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نیک پور.امین شناسایی و رتبه بندی موانع نظارت دیجیتال در نظام بانکی با استفاده از تکنیک AHP (مورد مطالعه: واحدهای ارزی بانک تجارت) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نیک سرشت.علیرضا مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • نیک نام. سپنتا بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط‌مشی‌های اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمان‌های متصدی جنوب شرق ایران [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]

و

  • وکیل الرعایا.یونس هزينه يابي بر مبناي فعاليت مبتنی بر محاسبه بهاي تمام شده خدمات مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • وکیل الرعایا.یونس شناسایی پیشایندها و پسایندهای عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

ه

  • هاشمی گهروئی.هادی واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی‌ حرفه‌ای و توسعه ‌مدل [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]

ی

  • یاری زنگنه. مرضیه مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]