معرفي نشريه
علمی
فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی، مجلهاي است نظري و تجربي كه به مسايل مختلف توسعه بازاریابی در جمهوري اسلامي ايران ميپردازد و هدف از انتشار آن، زمينهسازي براي پيشرفت ايران و دستيابي به اهداف چشمانداز بيست ساله است.
تذکر بسیار مهم: نویسنده محترم، لطفاً پیش از هر اقدامی برای ارسال مقاله، صفحه راهنمای نویسندگان را مطالعه نمایید (عدم توجه به توصیههای مندرج در این صفحه منجر به طولانی شدن فرآیند بررسی مقاله و یا عدم پذیرش مقالههای ارسالی خواهد شد).
اطلاعات فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی
- صاحب امتیاز: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل بندرانزلی
- شاپا الکترونیکی: 1325-2981
- آغاز انتشار مجله: 1402
- نوع انتشار: برخط
- دوره انتشار: فصلنامه
- رتبه مجله: امتیاز 79 و رتبه «B» از دانشگاه آزاد اسلامی
- موضوع: مدیریت و بازاریابی خدمات
- نوع مجله: دانشگاهی / تخصصی
- کشور: ایران
- زبان: فارسی
- انواع مقالههای مورد پذیرش: مقاله تحلیلی؛ مقاله مروری؛ مقاله پژوهشی
- خطمشی داوری: دوسو ناشناس
- زمان بررسی اولیه: حداکثر ۷ روز کاری
- زمان داوری: ۳ الی ۶ ماه
- هزینه داوری و انتشار: برای نویسندگان داخل ایران هزینه ندارد / برای نویسندگان خارج از ایران هزینه ندارد
- دسترسی پیشرفته: «مقالات در انتظار انتشار» در دسترس میباشد.
- آدرس پست الکترونیک: jpsm1402@gmail.com
- نوع مجوز: CC-BY (مجوز دسترسی مجله را در اینجا بخوانید)
- نوع دسترسی: دسترسی آزاد (Open Access) (بیانیه دسترسی باز مجله را در اینجا بخوانید)
- استراتژی مقابله با سرقت علمی: مشابهتیابی از طریق سامانه همتاجو
- اخلاق نشر: تبعیت از قوانین کمیته اخلاق در انتشار (COPE)
- شناسه مقاله: doi
- سبک ارجاع: APA
- منابع درآمد: دریافت هزینه از نویسندگان مقالهها، و همچنین پشتیبانی سازمانی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحدبندرانزلی.
- تبلیغات: هیچگونه تبلیغاتی که منافع انتفاعی داشته باشد در وبسایت مجله و یا متن مقالات منتشر شده نمایش داده نمیشود.
- بایگانی توسط نویسندگان: نویسندگان مجاز هستند آثار خود را به صورت آنلاین در مخازن نهادی/انضباطی یا در وب سایت خود پست کنند
- بایگانی توسط مجله: بایگانی داخلی
با عنایت به ارزیابی سال ۱۴۰۳ مجله «بازاریابی خدمات عمومی» توسط سامانه ارزیابی نشریات دانشگاه آزاد اسلامی، این نشریه موفق به کسب امتیاز 79و رتبه «B» گردیده و طبق بخشنامههای شماره ۱۰/۷۹۵۳۴ مورخ ۹۸/۱۲/۷ (دانلود) و ۹۷۴۰/۳۲/ص مورخ ۱۴۰۲/۲/۲۴ (دانلود) دانشگاه آزاد اسلامی، از این پس مقالات چاپ شده در این مجله حائز 1.79 امتیاز پژوهشی برای دانشجویان محترم دکتری و طبق بخشنامه شماره ۳۰/۳۹۶۷۶ مورخ ۱۴۰۲/۶/۲۱ (دانلود) حائز ۱ نمره پژوهشی برای دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی میباشد.
دانشجویان کلیه واحدهای دانشگاهی می توانند به منظور تکمیل امتیازات خود جهت انجام دفاع از رساله دکتری تخصصی نسبت به ارسال مقاله به مجله فوق اقدام نمایند.همچنین اساتید محترم دانشگاه و دانشجویان کارشناسی ارشد نیز می تواننداز امتیاز پذیرش و چاپ مقاله در فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی استفاده نمایند.
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - بررسی رابطه بین مشتری مداری بر ارزش ویژه برند حسابجاری بانک سپه شهر تهران
مهرداد رحیمیان *شماره 1 , دوره 3 , بهار 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - شناسایی عوامل و شاخصهای الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوریهای نوین هوشمند
ناجی غافلی ، وحید چناری * ، محمد تمیمی ، فواد مکوندی ، قنبر امیرنژادشماره 1 , دوره 3 , بهار 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - ارائه مدلی برای توسعه محصولات آرایشی مبتنی بر روش ترکیبی ISM_DEMATELوهوش مصنوعی
بهزاد بالازاده * ، حسین بوداقی خواجه نوبر ، مرتضی محمودزادهشماره 1 , دوره 3 , بهار 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - بررسی سودمندی و اعتبار منبع اطلاعاتی و تاثیر آن بر قصد خرید مصرف کننده با تاکید بر نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
قباد شمسی ، نسترن شاهواری *شماره 1 , دوره 3 , بهار 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو
محمد نظری حسین آباد * ، محمد حقیقی ، کامبیز شاهرودیشماره 1 , دوره 3 , بهار 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - شناسایی و رتبه بندی موانع نظارت دیجیتال در نظام بانکی با استفاده از تکنیک AHP (مورد مطالعه: واحدهای ارزی بانک تجارت)
آتنا میرحسینی وکیلی * ، امین نیک پورشماره 1 , دوره 3 , بهار 1404
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - بررسی تأثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیل گری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران
مهرداد رحیمیان ، هیرو عیسوی *شماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی حرفهای و توسعه مدل
حميد عرفانيان خان زاده * ، اعظم بابكي راد ، محمد رافتي ، سيد وحيد شالباف يزديشماره 1 , دوره 1 , بهار 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند)
محمدحسن حدادی ، جبرئیل مرزی علمداری * ، رمضان محمودلوشماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - نقش کیفیت خدمات دررابطه بین استانداردگرایی و سفارشی کردن محصولات با رضایت و وفاداری مشتریان "مطالعه موردی شرکتهای فعال در شهرک صنعتی رشت"
مرتضی حضرتی *شماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری
سعید آقاسی * ، مسعود مختاری کرچگانی ، محمدرضا دلویشماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد)
حمید عرفانیان خانزاده * ، فریبرز رحیم نیا ، اعظم بابكي رادشماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران
سیدمحمد اعرابی * ، صاحب بدری ، سعیده بدریشماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - طراحی الگوی همترازی عناصر سازمانی با استراتژی های سازمان و رابطه آن با عملکرد
فریده دفاعی * ، سید محمد اعرابی ، صاحب بدریشماره 2 , دوره 1 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - مفهومپردازی کوتولهپروری؛ با تأکید بر جنبههای تاریک جانشینپروری
مریم رزمجو * ، جعفر بیک زادشماره 2 , دوره 1 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - بررسی تطبیقی نظرات مشتریان و مدیران کاریابی های غیردولتی درزمینه رابطه عوامل بازاریابی خدمت با جذب مشتری
فریدون امیدی *شماره 1 , دوره 1 , بهار 1402