ابراهیم زاده.مهرانگیز
تاثیر همدلی کارکنان بر تحلیل رفتگی شغلی با توجه به نقش میانجی رضایت و دلبستگی شغلی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان)
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
ابراهیمی شقاقی.مرضیه
بررسی نقش و جایگاه حسابرسی داخلی بر نوآوری سبز با تأکید بر سرمایه گذاری زیست محیطی و حاکمیت شرکتی (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ابراهیمی شقاقی.مرضیه
بررسی نقش و جایگاه فرهنگ نوآوریسبز شرکتی بر عملکرد بازار با تأکید بر نوآوری های سبز بازاریابی و محصول (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اسلامی مفیدآبادی.حسین
بررسی نقش و جایگاه حسابرسی داخلی بر نوآوری سبز با تأکید بر سرمایه گذاری زیست محیطی و حاکمیت شرکتی (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اسلامی مفیدآبادی.حسین
بررسی نقش و جایگاه فرهنگ نوآوریسبز شرکتی بر عملکرد بازار با تأکید بر نوآوری های سبز بازاریابی و محصول (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اصفهانینیا.اکرم
بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
اعرابی.سیدمحمد
طراحی الگوی همترازی عناصر سازمانی با استراتژی های سازمان و رابطه آن با عملکرد
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اعرابی.سیدمحمد
تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
اقبال.رویا
بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
امیدی.فریدون
بررسی تطبیقی نظرات مشتریان و مدیران کاریابی های غیردولتی درزمینه رابطه عوامل بازاریابی خدمت با جذب مشتری
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
امیرنژاد.قنبر
شناسایی عوامل و شاخصهای الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوریهای نوین هوشمند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
اوشک سرایی.مریم
ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ایران زاده.سلیمان
تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]