بابكي راد.اعظم
شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بدری.سعیده
تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بدری.صاحب
تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بهبودی.امید
تاثیر تایید کنندههای مشهور برندهای بینالمللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
بهبودی.امید
تاثیر قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بر عملکرد صادراتی شرکتهای دانشبنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی پارک علم و فناوری خراسان)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
بهنام فيض آبادي.فاطمه
تاثیر تایید کنندههای مشهور برندهای بینالمللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
بیک زاد.جعفر
مفهومپردازی کوتولهپروری؛ با تأکید بر جنبههای تاریک جانشینپروری
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
بیک زاد.جعفر
ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری استراتژیک بر استقبال از تغییر با نقش میانجی انگیزه خدمت عمومی در بیمارستان عالی نسب
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]