ب

  • بابكي راد.اعظم شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بدری.سعیده تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بدری.صاحب تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بهبودی.امید تاثیر تایید کننده‌های مشهور برندهای بین‌المللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • بهبودی.امید تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی پارک علم و فناوری خراسان) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • بهنام فيض آبادي.فاطمه تاثیر تایید کننده‌های مشهور برندهای بین‌المللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • بیک زاد.جعفر مفهوم‌پردازی کوتوله‌پروری؛ با تأکید بر جنبه‌های تاریک جانشین‌پروری [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • بیک زاد.جعفر ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری استراتژیک بر استقبال از تغییر با نقش میانجی انگیزه خدمت عمومی در بیمارستان عالی نسب [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]