ر

  • رادفر.محمدرضا تأثير بازارگرايي بر عملكرد بازاريابي و عملكرد مالي با نقش ميانجي مديريت ارتباط با مشتري و مديريت برند [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • رافتی.محمد واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی‌ حرفه‌ای و توسعه ‌مدل [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • راه چمنی.احمد تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات. [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • رحمتی.حبیب الله شناسايي و اولويت بندي عوامل تاثيرگذار بر عملكرد كاركنان در دوران كرونا [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رحیم نیا.فریبرز شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رحیمی کلور.حسین رابطه بین جهت گیری استراتژیک و مشتریان وفاداربا تأکید بر ظرفیت بازاریابی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رحیمی. روح الله بررسی نقش و جایگاه حسابرسی داخلی بر نوآوری سبز با تأکید بر سرمایه گذاری زیست محیطی و حاکمیت شرکتی (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رحیمیان.مهرداد بررسی تأثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیل گری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رحیمیان.مهرداد فراتحلیل روابط ارتباط با مشتری با رضایتمندی استفاده کنندگان از اماکن ورزشی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رزمجو.مریم مفهوم‌پردازی کوتوله‌پروری؛ با تأکید بر جنبه‌های تاریک جانشین‌پروری [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رستم زاده.رضا تحلیل چالش‌های یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • رضایی دیزگاه.مراد تاثیر بازاریابی رابطه مند بر حفظ مشتری از طریق تعامل مشتری با توجه به رفتار شهروندی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رضائی.رسول رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • رضوانی چمن زمین.موسی مدل‌سازی کیفی استراتژی آموزش و توسعه در بانک سپه ایران با تاکید بر تغییر ساختار سازمانی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رعنایی کردشولی.حبیب اله طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]