پابرجای زنجانی.مجید
تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات.
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
پرهیزگار.محمد مهدی
طراحی مدل ساختار تفسیری مدل بازاريابي خيرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیتپذیری
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
پسرکلو.سجاد
بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
پوررشیدی.رستم
اعتباریابی تطبیقی تاثیر عوامل فردی، خانوادگی، سازمانی، اجتماعی و شغلی در کیفیت زندگی کارمندان در نسل های مختلف کاری در بانک مسکن
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
پورمحمد.رضا
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر حفظ مشتری از طریق تعامل مشتری با توجه به رفتار شهروندی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]