مجنونیان نوش آبادی.مریم
طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محفوظی.غلامرضا
ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
محمدی باجگیران.احسان
بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
محمدی.مرضیه
شناسايي و اولويت بندي عوامل تاثيرگذار بر عملكرد كاركنان در دوران كرونا
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
محمودلو.رمضان
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مختاری کرچگانی.مسعود
مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرادی.محسن
تاثیر تایید کنندههای مشهور برندهای بینالمللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
مرزی علمداری.جبرئیل
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مزرعه فراهانی.رضا
ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
معماری.سارا
بررسی نقش و جایگاه فرهنگ نوآوریسبز شرکتی بر عملکرد بازار با تأکید بر نوآوری های سبز بازاریابی و محصول (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مقیمی.زهرا
طراحی مدل عوامل اثرگذار در عدم جذب تسهیلات مالی تعاونی ها از منظر هوش مصنوعی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
مقیمی.سید محمد
طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مهری. کاظم
فراتحلیل روابط ارتباط با مشتری با رضایتمندی استفاده کنندگان از اماکن ورزشی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]