ن

  • نصراله نیا.محمد طراحی مدل ساختار تفسیری مدل بازاريابي خيرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیت‌پذیری [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • نظرپور کاشانی.حامد نگاشت علمی تجربه مشتری در بازار سرمایه در اپیدمی کرونا ویروس [ دوره3, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1404]
  • نظری حسین آباد.محمد بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نیک پور.امین شناسایی و رتبه بندی موانع نظارت دیجیتال در نظام بانکی با استفاده از تکنیک AHP (مورد مطالعه: واحدهای ارزی بانک تجارت) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نیک سرشت.علیرضا مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • نیک نام. سپنتا بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط‌مشی‌های اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمان‌های متصدی جنوب شرق ایران [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]