نصراله نیا.محمد
طراحی مدل ساختار تفسیری مدل بازاريابي خيرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیتپذیری
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
نظرپور کاشانی.حامد
نگاشت علمی تجربه مشتری در بازار سرمایه در اپیدمی کرونا ویروس
[
دوره3,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1404]
نظری حسین آباد.محمد
بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نیک پور.امین
شناسایی و رتبه بندی موانع نظارت دیجیتال در نظام بانکی با استفاده از تکنیک AHP (مورد مطالعه: واحدهای ارزی بانک تجارت)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نیک سرشت.علیرضا
مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
نیک نام. سپنتا
بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خطمشیهای اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمانهای متصدی جنوب شرق ایران
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]