عبدالعظيمي هریس.مهدي
رابطه بین جهت گیری استراتژیک و مشتریان وفاداربا تأکید بر ظرفیت بازاریابی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
عرفانیان خانزاده.حمید
واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی حرفهای و توسعه مدل
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
عرفانیان خانزاده.حمید
شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
عسگر نژاد.باقر
تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
علیزاده دارابی. حسین
مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
عیسوی.هیرو
بررسی تأثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیل گری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]