ش

  • شالباف یزدی.سیدوحید واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی‌ حرفه‌ای و توسعه ‌مدل [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شاهرودی.کامبیز بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شاهواری.نسترن بررسی سودمندی و اعتبار منبع اطلاعاتی و تاثیر آن بر قصد خرید مصرف کننده با تاکید بر نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شمسی.قباد بررسی سودمندی و اعتبار منبع اطلاعاتی و تاثیر آن بر قصد خرید مصرف کننده با تاکید بر نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شهبازی.غلامرضا تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]