شاهرودی.کامبیز
بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
شاهواری.نسترن
بررسی سودمندی و اعتبار منبع اطلاعاتی و تاثیر آن بر قصد خرید مصرف کننده با تاکید بر نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]
شمسی.قباد
بررسی سودمندی و اعتبار منبع اطلاعاتی و تاثیر آن بر قصد خرید مصرف کننده با تاکید بر نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1404]