ط

  • طالقانی.محمد تبیین مفهوم بازاریابی خدمات عمومی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • طالقانی.محمد ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه‌‌های استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • طاهرپور.علیرضا فراتحلیل روابط ارتباط با مشتری با رضایتمندی استفاده کنندگان از اماکن ورزشی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • طاهری. محمدحسین بررسی تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایتمندی مشتریان شرکت هاکوپیان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • طیبی.سینا رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • طیران. رضا تبیین مفهوم بازاریابی خدمات عمومی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]