طالقانی.محمد
تبیین مفهوم بازاریابی خدمات عمومی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
طالقانی.محمد
ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
طاهرپور.علیرضا
فراتحلیل روابط ارتباط با مشتری با رضایتمندی استفاده کنندگان از اماکن ورزشی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
طاهری. محمدحسین
بررسی تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایتمندی مشتریان شرکت هاکوپیان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
طیبی.سینا
رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
طیران. رضا
تبیین مفهوم بازاریابی خدمات عمومی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]