م

  • محفوظی.غلامرضا ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه‌‌های استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • محمدی باجگیران.احسان بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مرادی.محسن تاثیر تایید کننده‌های مشهور برندهای بین‌المللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • مزرعه فراهانی.رضا ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه‌‌های استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مقیمی.زهرا طراحی مدل عوامل اثرگذار در عدم جذب تسهیلات مالی تعاونی ها از منظر هوش مصنوعی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]