محفوظی.غلامرضا
ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
محمدی باجگیران.احسان
بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مرادی.محسن
تاثیر تایید کنندههای مشهور برندهای بینالمللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
مزرعه فراهانی.رضا
ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مقیمی.زهرا
طراحی مدل عوامل اثرگذار در عدم جذب تسهیلات مالی تعاونی ها از منظر هوش مصنوعی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]