ق

  • قاسمی نامقی.محمد بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • قاسمی.بهروز مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل‌ونقل دریایی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • قربانی.سعید بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • قصاب زاده.فاطمه ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری استراتژیک بر استقبال از تغییر با نقش میانجی انگیزه خدمت عمومی در بیمارستان عالی نسب [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • قهرمان زاده. نسترن تاثیر رسانه¬های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی بر مشارکت مشتری در صنعت خودروسازی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]