ر

  • رادفر.محمدرضا تأثير بازارگرايي بر عملكرد بازاريابي و عملكرد مالي با نقش ميانجي مديريت ارتباط با مشتري و مديريت برند [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • راه چمنی.احمد تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات. [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • رستم زاده.رضا تحلیل چالش‌های یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • رضائی.رسول رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]