رادفر.محمدرضا
تأثير بازارگرايي بر عملكرد بازاريابي و عملكرد مالي با نقش ميانجي مديريت ارتباط با مشتري و مديريت برند
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
راه چمنی.احمد
تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات.
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
رستم زاده.رضا
تحلیل چالشهای یکپارچهسازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
رضائی.رسول
رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]