رافتی.محمد
واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی حرفهای و توسعه مدل
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
رحمتی.حبیب الله
شناسايي و اولويت بندي عوامل تاثيرگذار بر عملكرد كاركنان در دوران كرونا
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رحیم نیا.فریبرز
شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رحیمی کلور.حسین
رابطه بین جهت گیری استراتژیک و مشتریان وفاداربا تأکید بر ظرفیت بازاریابی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رحیمی. روح الله
بررسی نقش و جایگاه حسابرسی داخلی بر نوآوری سبز با تأکید بر سرمایه گذاری زیست محیطی و حاکمیت شرکتی (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رحیمیان.مهرداد
بررسی تأثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیل گری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رحیمیان.مهرداد
فراتحلیل روابط ارتباط با مشتری با رضایتمندی استفاده کنندگان از اماکن ورزشی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رزمجو.مریم
مفهومپردازی کوتولهپروری؛ با تأکید بر جنبههای تاریک جانشینپروری
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رضایی دیزگاه.مراد
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر حفظ مشتری از طریق تعامل مشتری با توجه به رفتار شهروندی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رضوانی چمن زمین.موسی
مدلسازی کیفی استراتژی آموزش و توسعه در بانک سپه ایران با تاکید بر تغییر ساختار سازمانی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رعنایی کردشولی.حبیب اله
طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]