ا

  • ابراهیم زاده.مهرانگیز تاثیر همدلی کارکنان بر تحلیل رفتگی شغلی با توجه به نقش میانجی رضایت و دلبستگی شغلی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان) [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • ابراهیمی شقاقی.مرضیه بررسی نقش و جایگاه حسابرسی داخلی بر نوآوری سبز با تأکید بر سرمایه گذاری زیست محیطی و حاکمیت شرکتی (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ابراهیمی شقاقی.مرضیه بررسی نقش و جایگاه فرهنگ نوآوری‌سبز شرکتی بر عملکرد بازار با تأکید بر نوآوری های سبز بازاریابی و محصول (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسلامی مفیدآبادی.حسین بررسی نقش و جایگاه حسابرسی داخلی بر نوآوری سبز با تأکید بر سرمایه گذاری زیست محیطی و حاکمیت شرکتی (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسلامی مفیدآبادی.حسین بررسی نقش و جایگاه فرهنگ نوآوری‌سبز شرکتی بر عملکرد بازار با تأکید بر نوآوری های سبز بازاریابی و محصول (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اصفهانی‌نیا.اکرم بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اعرابی.سیدمحمد طراحی الگوی همترازی عناصر سازمانی با استراتژی های سازمان و رابطه آن با عملکرد [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اعرابی.سیدمحمد تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اقبال.رویا بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • امیدی.فریدون بررسی تطبیقی نظرات مشتریان و مدیران کاریابی های غیردولتی درزمینه رابطه عوامل بازاریابی خدمت با جذب مشتری [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اوشک سرایی.مریم ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه‌‌های استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • ایران زاده.سلیمان تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]

آ

  • آقاسی.سعید مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ب

  • بابكي راد.اعظم شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بدری.سعیده تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بدری.صاحب تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بهبودی.امید تاثیر تایید کننده‌های مشهور برندهای بین‌المللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • بهبودی.امید تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی پارک علم و فناوری خراسان) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • بهنام فيض آبادي.فاطمه تاثیر تایید کننده‌های مشهور برندهای بین‌المللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • بیک زاد.جعفر مفهوم‌پردازی کوتوله‌پروری؛ با تأکید بر جنبه‌های تاریک جانشین‌پروری [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • بیک زاد.جعفر ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری استراتژیک بر استقبال از تغییر با نقش میانجی انگیزه خدمت عمومی در بیمارستان عالی نسب [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]

پ

  • پابرجای زنجانی.مجید تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات. [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • پسرکلو.سجاد بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • پوراحتشام.محمد مسئولیت پذیری اجتماعی، عملکرد مالی، پایداری مالی و شمول مالی در بانک‌ها [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • پورمحمد.رضا تاثیر بازاریابی رابطه مند بر حفظ مشتری از طریق تعامل مشتری با توجه به رفتار شهروندی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ج

  • جباری.هومن تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی پارک علم و فناوری خراسان) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • جلالی جواران.رحمان بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط‌مشی‌های اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمان‌های متصدی جنوب شرق ایران [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • جمالی.محمد رضا بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]

چ

  • چگین.میثم شناسايي و اولويت بندي عوامل تاثيرگذار بر عملكرد كاركنان در دوران كرونا [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ح

  • حدادی.محمدحسن بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حسنقلی پور یاسوری.مهرداد تاثیر همدلی کارکنان بر تحلیل رفتگی شغلی با توجه به نقش میانجی رضایت و دلبستگی شغلی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان) [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • حسین زاده جناقرد.فاطمه رابطه بین جهت گیری استراتژیک و مشتریان وفاداربا تأکید بر ظرفیت بازاریابی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • حضرتی. مرتضی نقش کیفیت خدمات دررابطه بین استانداردگرایی و سفارشی کردن محصولات با رضایت و وفاداری مشتریان "مطالعه موردی شرکتهای فعال در شهرک صنعتی رشت" [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حق شناس کاشانی.فریده شناسایی پیشایندها و پسایندهای عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • حیدری.مجتبی بررسی راهکارهای استراتژیک تجاری و خدمات بازرگانی جهت توسعه صادرات محصولات مزیت¬دار استان آذربایجان غربی در بازارهای هدف منتخب [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حیدری.مجتبی تحلیل چالش‌های یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • حیدریه.سید عبدالله تاثیر رسانه¬های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی بر مشارکت مشتری در صنعت خودروسازی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

خ

  • خواجه فرد. سعید بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • خیری.بهرام مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل‌ونقل دریایی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]

د

  • دانش فرد.کرم اله مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • دلوی.محمدرضا مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • دیلمی راد. محمد رضا بررسی عوامل موثر بر توسعه نیافتگی استان گلستان با تاکید بر توسعه اقتصادی وصنعتی [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]

ر

  • رادفر.محمدرضا تأثير بازارگرايي بر عملكرد بازاريابي و عملكرد مالي با نقش ميانجي مديريت ارتباط با مشتري و مديريت برند [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • رافتی.محمد واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی‌ حرفه‌ای و توسعه ‌مدل [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • راه چمنی.احمد تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات. [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • رحمتی.حبیب الله شناسايي و اولويت بندي عوامل تاثيرگذار بر عملكرد كاركنان در دوران كرونا [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رحیم نیا.فریبرز شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رحیمی کلور.حسین رابطه بین جهت گیری استراتژیک و مشتریان وفاداربا تأکید بر ظرفیت بازاریابی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رحیمی. روح الله بررسی نقش و جایگاه حسابرسی داخلی بر نوآوری سبز با تأکید بر سرمایه گذاری زیست محیطی و حاکمیت شرکتی (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رحیمیان.مهرداد بررسی تأثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیل گری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رحیمیان.مهرداد فراتحلیل روابط ارتباط با مشتری با رضایتمندی استفاده کنندگان از اماکن ورزشی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رزمجو.مریم مفهوم‌پردازی کوتوله‌پروری؛ با تأکید بر جنبه‌های تاریک جانشین‌پروری [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رستم زاده.رضا تحلیل چالش‌های یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • رضایی دیزگاه.مراد تاثیر بازاریابی رابطه مند بر حفظ مشتری از طریق تعامل مشتری با توجه به رفتار شهروندی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رضائی.رسول رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • رضوانی چمن زمین.موسی مدل‌سازی کیفی استراتژی آموزش و توسعه در بانک سپه ایران با تاکید بر تغییر ساختار سازمانی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رعنایی کردشولی.حبیب اله طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]

ز

  • زادون.هدی مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل‌ونقل دریایی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • زیاری.رضا طراحی مدل عوامل اثرگذار در عدم جذب تسهیلات مالی تعاونی ها از منظر هوش مصنوعی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

س

  • سالاری.یاسر بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلاجقه.سنجر بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلاجقه.سنجر بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط‌مشی‌های اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمان‌های متصدی جنوب شرق ایران [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • سلیمانی.محمد بررسی راهکارهای استراتژیک تجاری و خدمات بازرگانی جهت توسعه صادرات محصولات مزیت¬دار استان آذربایجان غربی در بازارهای هدف منتخب [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سمیعی.روح اله واکاوی نقش واسطه‌ای رضایت شغلی در رابطه فرهنگ یادگیری سازمانی با قصد ترک شغل و رفتار درون نقشی [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]

ش

  • شالباف یزدی.سیدوحید واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی‌ حرفه‌ای و توسعه ‌مدل [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شهبازی.غلامرضا تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]

ط

  • طالقانی.محمد تبیین مفهوم بازاریابی خدمات عمومی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • طالقانی.محمد ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه‌‌های استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • طاهرپور.علیرضا فراتحلیل روابط ارتباط با مشتری با رضایتمندی استفاده کنندگان از اماکن ورزشی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • طاهری. محمدحسین بررسی تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایتمندی مشتریان شرکت هاکوپیان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • طیبی.سینا رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • طیران. رضا تبیین مفهوم بازاریابی خدمات عمومی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]

ع

  • عبدالعظيمي هریس.مهدي رابطه بین جهت گیری استراتژیک و مشتریان وفاداربا تأکید بر ظرفیت بازاریابی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • عرفانیان خانزاده.حمید واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی‌ حرفه‌ای و توسعه ‌مدل [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عرفانیان خانزاده.حمید شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عسگر نژاد.باقر تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • علیزاده دارابی. حسین مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • عیسوی.هیرو بررسی تأثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیل گری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]

غ

  • غیور.سید مرتضی تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی پارک علم و فناوری خراسان) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ف

  • فقیهی.ابوالحسن مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • فلاح.زین العابدین بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ق

  • قاسمی نامقی.محمد بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • قاسمی.بهروز مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل‌ونقل دریایی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • قربانی.سعید بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • قصاب زاده.فاطمه ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری استراتژیک بر استقبال از تغییر با نقش میانجی انگیزه خدمت عمومی در بیمارستان عالی نسب [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]
  • قهرمان زاده. نسترن تاثیر رسانه¬های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی بر مشارکت مشتری در صنعت خودروسازی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

ک

  • کهنه پوشی.سامان بررسی راهکارهای استراتژیک تجاری و خدمات بازرگانی جهت توسعه صادرات محصولات مزیت¬دار استان آذربایجان غربی در بازارهای هدف منتخب [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کیا کجوری.داود مطالعه عوامل مؤثر بر مهارت‌های ارتباطی در سازمان‌های دولتی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کیانی. رضا بررسی پیشایندها و پیامدهای عشق به برند با رویکرد تقابل فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تجربه زیسته مشتریان (مورد مطالعه: شرکت عالیفرد، گروه صنعتی سن ایچ) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • کیوانی.شیروان تحلیل چالش‌های یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]

ل

  • لازار.فرینوش بررسی پیشایندها و پیامدهای عشق به برند با رویکرد تقابل فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تجربه زیسته مشتریان (مورد مطالعه: شرکت عالیفرد، گروه صنعتی سن ایچ) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]

م

  • مجنونیان نوش آبادی.مریم طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محفوظی.غلامرضا ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه‌‌های استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • محمدی باجگیران.احسان بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • محمدی.مرضیه شناسايي و اولويت بندي عوامل تاثيرگذار بر عملكرد كاركنان در دوران كرونا [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • محمودلو.رمضان بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مختاری کرچگانی.مسعود مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مرادی.محسن تاثیر تایید کننده‌های مشهور برندهای بین‌المللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران) [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • مرزی علمداری.جبرئیل بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مزرعه فراهانی.رضا ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه‌‌های استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • معماری.سارا بررسی نقش و جایگاه فرهنگ نوآوری‌سبز شرکتی بر عملکرد بازار با تأکید بر نوآوری های سبز بازاریابی و محصول (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مقیمی.زهرا طراحی مدل عوامل اثرگذار در عدم جذب تسهیلات مالی تعاونی ها از منظر هوش مصنوعی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • مقیمی.سید محمد طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مهری. کاظم فراتحلیل روابط ارتباط با مشتری با رضایتمندی استفاده کنندگان از اماکن ورزشی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ن

  • نیک سرشت.علیرضا مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • نیک نام. سپنتا بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط‌مشی‌های اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمان‌های متصدی جنوب شرق ایران [ دوره2, شماره 4 , 4 - زمستان سال 1403]

و

  • وکیل الرعایا.یونس هزينه يابي بر مبناي فعاليت مبتنی بر محاسبه بهاي تمام شده خدمات مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • وکیل الرعایا.یونس شناسایی پیشایندها و پسایندهای عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

ه

  • هاشمی گهروئی.هادی واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی‌ حرفه‌ای و توسعه ‌مدل [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]

ی

  • یاری زنگنه. مرضیه مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند [ دوره2, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]