ابراهیم زاده.مهرانگیز
تاثیر همدلی کارکنان بر تحلیل رفتگی شغلی با توجه به نقش میانجی رضایت و دلبستگی شغلی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان)
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
ابراهیمی شقاقی.مرضیه
بررسی نقش و جایگاه حسابرسی داخلی بر نوآوری سبز با تأکید بر سرمایه گذاری زیست محیطی و حاکمیت شرکتی (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ابراهیمی شقاقی.مرضیه
بررسی نقش و جایگاه فرهنگ نوآوریسبز شرکتی بر عملکرد بازار با تأکید بر نوآوری های سبز بازاریابی و محصول (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اسلامی مفیدآبادی.حسین
بررسی نقش و جایگاه حسابرسی داخلی بر نوآوری سبز با تأکید بر سرمایه گذاری زیست محیطی و حاکمیت شرکتی (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اسلامی مفیدآبادی.حسین
بررسی نقش و جایگاه فرهنگ نوآوریسبز شرکتی بر عملکرد بازار با تأکید بر نوآوری های سبز بازاریابی و محصول (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اصفهانینیا.اکرم
بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
اعرابی.سیدمحمد
طراحی الگوی همترازی عناصر سازمانی با استراتژی های سازمان و رابطه آن با عملکرد
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اعرابی.سیدمحمد
تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
اقبال.رویا
بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
امیدی.فریدون
بررسی تطبیقی نظرات مشتریان و مدیران کاریابی های غیردولتی درزمینه رابطه عوامل بازاریابی خدمت با جذب مشتری
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اوشک سرایی.مریم
ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ایران زاده.سلیمان
تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
آ
آقاسی.سعید
مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ب
بابكي راد.اعظم
شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بدری.سعیده
تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بدری.صاحب
تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بهبودی.امید
تاثیر تایید کنندههای مشهور برندهای بینالمللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
بهبودی.امید
تاثیر قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بر عملکرد صادراتی شرکتهای دانشبنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی پارک علم و فناوری خراسان)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
بهنام فيض آبادي.فاطمه
تاثیر تایید کنندههای مشهور برندهای بینالمللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
بیک زاد.جعفر
مفهومپردازی کوتولهپروری؛ با تأکید بر جنبههای تاریک جانشینپروری
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
بیک زاد.جعفر
ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری استراتژیک بر استقبال از تغییر با نقش میانجی انگیزه خدمت عمومی در بیمارستان عالی نسب
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
پ
پابرجای زنجانی.مجید
تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات.
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
پسرکلو.سجاد
بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
پورمحمد.رضا
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر حفظ مشتری از طریق تعامل مشتری با توجه به رفتار شهروندی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ج
جباری.هومن
تاثیر قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بر عملکرد صادراتی شرکتهای دانشبنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی پارک علم و فناوری خراسان)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
جلالی جواران.رحمان
بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خطمشیهای اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمانهای متصدی جنوب شرق ایران
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
جمالی.محمد رضا
بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
چ
چگین.میثم
شناسايي و اولويت بندي عوامل تاثيرگذار بر عملكرد كاركنان در دوران كرونا
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ح
حدادی.محمدحسن
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حسنقلی پور یاسوری.مهرداد
تاثیر همدلی کارکنان بر تحلیل رفتگی شغلی با توجه به نقش میانجی رضایت و دلبستگی شغلی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان)
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
حسین زاده جناقرد.فاطمه
رابطه بین جهت گیری استراتژیک و مشتریان وفاداربا تأکید بر ظرفیت بازاریابی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
حضرتی. مرتضی
نقش کیفیت خدمات دررابطه بین استانداردگرایی و سفارشی کردن محصولات با رضایت و وفاداری مشتریان "مطالعه موردی شرکتهای فعال در شهرک صنعتی رشت"
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حق شناس کاشانی.فریده
شناسایی پیشایندها و پسایندهای عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
حیدری.مجتبی
بررسی راهکارهای استراتژیک تجاری و خدمات بازرگانی جهت توسعه صادرات محصولات مزیت¬دار استان آذربایجان غربی در بازارهای هدف منتخب
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حیدری.مجتبی
تحلیل چالشهای یکپارچهسازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
حیدریه.سید عبدالله
تاثیر رسانه¬های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی بر مشارکت مشتری در صنعت خودروسازی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
خ
خواجه فرد. سعید
بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
خیری.بهرام
مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حملونقل دریایی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
د
دانش فرد.کرم اله
مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
دلوی.محمدرضا
مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
دیلمی راد. محمد رضا
بررسی عوامل موثر بر توسعه نیافتگی استان گلستان با تاکید بر توسعه اقتصادی وصنعتی
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
ر
رادفر.محمدرضا
تأثير بازارگرايي بر عملكرد بازاريابي و عملكرد مالي با نقش ميانجي مديريت ارتباط با مشتري و مديريت برند
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
رافتی.محمد
واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی حرفهای و توسعه مدل
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
راه چمنی.احمد
تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات.
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
رحمتی.حبیب الله
شناسايي و اولويت بندي عوامل تاثيرگذار بر عملكرد كاركنان در دوران كرونا
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رحیم نیا.فریبرز
شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رحیمی کلور.حسین
رابطه بین جهت گیری استراتژیک و مشتریان وفاداربا تأکید بر ظرفیت بازاریابی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رحیمی. روح الله
بررسی نقش و جایگاه حسابرسی داخلی بر نوآوری سبز با تأکید بر سرمایه گذاری زیست محیطی و حاکمیت شرکتی (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رحیمیان.مهرداد
بررسی تأثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیل گری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رحیمیان.مهرداد
فراتحلیل روابط ارتباط با مشتری با رضایتمندی استفاده کنندگان از اماکن ورزشی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رزمجو.مریم
مفهومپردازی کوتولهپروری؛ با تأکید بر جنبههای تاریک جانشینپروری
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رستم زاده.رضا
تحلیل چالشهای یکپارچهسازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
رضایی دیزگاه.مراد
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر حفظ مشتری از طریق تعامل مشتری با توجه به رفتار شهروندی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رضائی.رسول
رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
رضوانی چمن زمین.موسی
مدلسازی کیفی استراتژی آموزش و توسعه در بانک سپه ایران با تاکید بر تغییر ساختار سازمانی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رعنایی کردشولی.حبیب اله
طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ز
زادون.هدی
مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حملونقل دریایی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
زیاری.رضا
طراحی مدل عوامل اثرگذار در عدم جذب تسهیلات مالی تعاونی ها از منظر هوش مصنوعی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
س
سالاری.یاسر
بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سلاجقه.سنجر
بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سلاجقه.سنجر
بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خطمشیهای اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمانهای متصدی جنوب شرق ایران
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
سلیمانی.محمد
بررسی راهکارهای استراتژیک تجاری و خدمات بازرگانی جهت توسعه صادرات محصولات مزیت¬دار استان آذربایجان غربی در بازارهای هدف منتخب
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سمیعی.روح اله
واکاوی نقش واسطهای رضایت شغلی در رابطه فرهنگ یادگیری سازمانی با قصد ترک شغل و رفتار درون نقشی
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
ش
شالباف یزدی.سیدوحید
واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی حرفهای و توسعه مدل
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شهبازی.غلامرضا
تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
ط
طالقانی.محمد
تبیین مفهوم بازاریابی خدمات عمومی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
طالقانی.محمد
ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
طاهرپور.علیرضا
فراتحلیل روابط ارتباط با مشتری با رضایتمندی استفاده کنندگان از اماکن ورزشی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
طاهری. محمدحسین
بررسی تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایتمندی مشتریان شرکت هاکوپیان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
طیبی.سینا
رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
طیران. رضا
تبیین مفهوم بازاریابی خدمات عمومی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ع
عبدالعظيمي هریس.مهدي
رابطه بین جهت گیری استراتژیک و مشتریان وفاداربا تأکید بر ظرفیت بازاریابی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
عرفانیان خانزاده.حمید
واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی حرفهای و توسعه مدل
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
عرفانیان خانزاده.حمید
شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
عسگر نژاد.باقر
تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
علیزاده دارابی. حسین
مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
عیسوی.هیرو
بررسی تأثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیل گری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
غ
غیور.سید مرتضی
تاثیر قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بر عملکرد صادراتی شرکتهای دانشبنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی پارک علم و فناوری خراسان)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ف
فقیهی.ابوالحسن
مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
فلاح.زین العابدین
بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ق
قاسمی نامقی.محمد
بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
قاسمی.بهروز
مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حملونقل دریایی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
قربانی.سعید
بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
قصاب زاده.فاطمه
ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری استراتژیک بر استقبال از تغییر با نقش میانجی انگیزه خدمت عمومی در بیمارستان عالی نسب
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
قهرمان زاده. نسترن
تاثیر رسانه¬های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی بر مشارکت مشتری در صنعت خودروسازی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ک
کهنه پوشی.سامان
بررسی راهکارهای استراتژیک تجاری و خدمات بازرگانی جهت توسعه صادرات محصولات مزیت¬دار استان آذربایجان غربی در بازارهای هدف منتخب
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کیا کجوری.داود
مطالعه عوامل مؤثر بر مهارتهای ارتباطی در سازمانهای دولتی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کیانی. رضا
بررسی پیشایندها و پیامدهای عشق به برند با رویکرد تقابل فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی و تجربه زیسته مشتریان (مورد مطالعه: شرکت عالیفرد، گروه صنعتی سن ایچ)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
کیوانی.شیروان
تحلیل چالشهای یکپارچهسازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
ل
لازار.فرینوش
بررسی پیشایندها و پیامدهای عشق به برند با رویکرد تقابل فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی و تجربه زیسته مشتریان (مورد مطالعه: شرکت عالیفرد، گروه صنعتی سن ایچ)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
م
مجنونیان نوش آبادی.مریم
طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محفوظی.غلامرضا
ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
محمدی باجگیران.احسان
بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
محمدی.مرضیه
شناسايي و اولويت بندي عوامل تاثيرگذار بر عملكرد كاركنان در دوران كرونا
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
محمودلو.رمضان
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مختاری کرچگانی.مسعود
مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرادی.محسن
تاثیر تایید کنندههای مشهور برندهای بینالمللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران)
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
مرزی علمداری.جبرئیل
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مزرعه فراهانی.رضا
ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
معماری.سارا
بررسی نقش و جایگاه فرهنگ نوآوریسبز شرکتی بر عملکرد بازار با تأکید بر نوآوری های سبز بازاریابی و محصول (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مقیمی.زهرا
طراحی مدل عوامل اثرگذار در عدم جذب تسهیلات مالی تعاونی ها از منظر هوش مصنوعی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
مقیمی.سید محمد
طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مهری. کاظم
فراتحلیل روابط ارتباط با مشتری با رضایتمندی استفاده کنندگان از اماکن ورزشی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ن
نیک سرشت.علیرضا
مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
نیک نام. سپنتا
بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خطمشیهای اقتصادی برنامه ششم توسعه در سازمانهای متصدی جنوب شرق ایران
[
دوره2,
شماره
4
,
4
- زمستانسال
1403]
و
وکیل الرعایا.یونس
هزينه يابي بر مبناي فعاليت مبتنی بر محاسبه بهاي تمام شده خدمات مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
وکیل الرعایا.یونس
شناسایی پیشایندها و پسایندهای عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی
[
دوره2,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ه
هاشمی گهروئی.هادی
واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی حرفهای و توسعه مدل
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ی
یاری زنگنه. مرضیه
مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند
[
دوره2,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]